وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دیدار تیم های داماش گیلان و ملوان انزلی ملقب به داربی گیلان در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت .

 

به گزارش وارش اسپرت در این دیدار که در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر برگزار می شد، دو تیم با ارائه نمایشی متوسط ، نتوانستند موقعیت های چندانی را بر روی دروازه های یکدیگر پی ریزی کنند و تک موقعیت های دو تیم نیز به سرانجام نرسید تا بازی با نتیجه بدون گل مساوی خاتمه پیدا کند .

 

در این دیدار تنها علیرضا جهانبخش از داماش گیلان با کارت زرد داور مسابقه رو به رو شد . داماش گیلان پس از هفده روز تعطیلی در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر روز شنبه 25 شهریور به مصاف در شیراز به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت .

 

ترکیب داماش گیلان : میلاد فراهانی ، علیرضا نظیف کار ، محمد مختاری ، حسین کوشکی ، مصطفی حاجتی ، علیرضا جهانخبش ، افشین چاوشی (از دقیقه 79 رسول بروش) ، مهدی کیانی ، محمدرضا مهدوی ، حسین ابراهیمی ( از دقیقه 2+90 امین متوسل زاده ) ، هادی سهرابی .

 

ترکیب ملوان انزلی : سرگی پاشنکو ، بابک پورغلامی ، سیامک کوروشی ، احمد صالح آهی ، حسین بادامکی ( از دقیقه 71 با هادی عزیزی ) ، پژمان نوری ، سیدجلال رافخایی ( از دقیقه 77 سهیل رحمانی ) ، مهرداد اولادی ، جواد شیرزاد ، محمد نزهتی ( از دقیقه 90 عزیز معبودی ) ، سعید یوسف زاده .

 

*در حاشیه

 

-پخش آهنگ و اجرای موزیک پیش از شروع مسابقه و پخش آهنگ داماش از برنامه های پیش از مسابقه بود .

 

– ظرفیت استادیوم از یک ساعت پیش از شروع مسابقه تکمیل شده بود و حدود 20 هزار هوادار در استادیوم حضور یافتند که از این تعداد هزار ملوانی نیز در جایگاه مهمان اسکان یافتند . همچنین بیش از دو هزار نفر نیز به دلیل تکمیل ظرفیت سکوها نتوانستند به استادیوم راه پیدا کنند و عده ای نیز از بام منازل همجوار این بازی را تماشا می کردند .

 

– صادق درودگر مدیرعامل ملوان که با مصاحبه پیش از بازی خود بیشتر تماشاگران را تحریک می کرد پس از پایان بازی نیز در مصاحبه با دوربین نود و یکی از خبرگزاری ها صحبت های نامتعارف و خارج از چارچوب مسئولیت خود خطاب به تماشاگران و کادر داماش  اعلام کرد . وی در حین بازی نیز مدام به سمت ناظر دیدار می رفت .

همچنین سایر مسئول ملوان نیز قبل و حین بازی چنین حرکاتی را به تبعیت از درودگر انجام میدادند .

 

– روی قسمت تبلیغات جلوی پیراهن ملوان با چسب هایی پوشانده شده بود . به نظر می رسید آنطور که می گفتند مشکلات مالی ملوان برطرف نشده است و این تیم از یک دست لباس برای کل رقابت های لیگ برتر استفاده می کند .

 

– پیش از برگزاری مسابقه و در حین برگزاری دیدار هواداران دو تیم با شعارهایی نسبت به یکدیگر توهین می کردند در این بین امید هرندی سرمربی ، محمدرضا مهدوی کاپیتان و علی سراوانی مدیر رسانه داماش ، پیش از شروع دیدار از تماشاگران خواستند که تنها به تشویق خود بپردازند .

 

– بابایی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان ، محمد مایلی کهن عضو هیات مدیره ملوان ، تامینی نماینده شهر رشت ، جعفرزاده از نمایندگان شهر رشت و عضو هیات مدیره داماش ، واعظ آشتیانی و پورمختار از اعضای هیات مدیره داماش گیلان ،عظمتی فرماندار شهر رشت و قویدل مالک باشگاه داماش از ناظرین ویژه این دیدار بودند .

 

– در یکی از صحنه پژمان نوری با هادی سهرابی درگیری پیدا کرد که با شعارها تماشاگران رو به رو شد .

 

– در حین برگزاری بازی تماشاگران ملوان به صورت بازیکنان لیزر می زدند .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید