وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : به دنبال بیش از 30 جلسه مختلف با گروه ها و افراد صاحب نظر و بررسی راهکارها و پیشنهادهای مختلف در زمینه تاسیس کانون هواداران و موافقت امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان،سرانجام عصر روز گذشته اولین جلسه رسمی این کانون تشکیل شد.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت داماش علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،ضمن بیان مطلب فوق افزود:با توجه به اینکه آغاز به کار کانون از اولویت های آقای عابدینی بوده و ایشان در این زمینه بارها راهکارها و نقطه نظرات گوناگونی را ارائه نموده است،تلاش شد تا قبل از پایان نیم فصل این مهم یعنی تشکیل کانون هواداران صورت پذیرد که خوشبختانه با همیاری و همفکری گروهی از پیشکسوتان ، روزنامه نگاران و هواداران در پی بیش از 30 جلسه مختلف، عصر دیروز اولین جلسه رسمی کانون تشکیل شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ادامه داد:در اولین جلسه این کانون مقرر گردید که کمیته های مختلفی تشکیل تا به صورت تخصصی تر امور مربوط به ساماندهی این کانون و هواداران انجام پذیرد که کمیته های رسانه ای،مجازی،فرهنگی،اقتصادی،دانش آموزی و دانشجویی،تبلیغات و ارتباط با هواداران تشکیل و مسئولان این کمیته ها بر اساس رای گیری بین اعضاء انتخاب شدند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی همچنین با اشاره به لزوم ثبت نام هواداران و صدور کارت هواداری گفت:اعضای هیات مدیره تصویت کردند که کانون از طریق یکی از بانک ها نسبت به صدور کارت هواداری به توافق رسیده تا هواداران بتوانند از آن طریق اقدام به دریافت کارت هواداری نمایند.

سراوانی ادامه داد:پس از ثبت نام هواداران و دریافت کارت هواداری و سازماندهی این بخش از دوره آینده انتخاب اعضای هیات مدیره کانون بر اساس رای هوادارانی خواهد بود که کارت هواداری دریافت کرده اند و چون در این دوره چنین امکانی وجود نداشت تلاش گردید تا از بخش های مختلف نفرات هیات مدیره انتخاب شود.

 

وی افزود:در اولین جلسه،اعضای هیات مدیره کانون با اکثریت قاطع آرا ، اینجانب را به عنوان رئیس کانون هواداران باشگاه داماش گیلان انتخاب نمودند و آقای بهمن سهرابی به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.

سراوانی ادامه داد:آقایان علی عابد،حسن صالح،رادنی دیدار،مهرداد ورزلدوست و مهرداد ثابت از دیگر اعضای هیات مدیره این کانون می باشند و آقایان مجتبی فرهمند و علی اصغری به عنوان بازرسان کانون معرفی شدند.
وی اسامی مسئولان کمیته های مختلف را نیز به شرح ذیل اعلام کرد:

 

کمیته تبلیغات: مهرداد ورزلدوست

کمیته مجازی: علی عابد

کمیته ارتباط با هواداران: مهرداد ثابت

کمیته دانش آموزی و دانشجویی: بهمن سهرابی

کمیته رسانه ای: رادنی دیدار

کمیته اقتصادی: حسن صالح

کمیته ارتباط با لیدرها: مجتبی فرهمند

 

سراوانی در خاتمه افزود:اساسنامه کانون تنظیم گردیده و توسط مهندس علاءالدینی از مشاوران حاج آقا عابدینی در حال بررسی و آماده شدن جهت ثبت می باشد.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید