مدیریت رسانه وارش اسپرت دستخوش تغییر و تحول شد.

به گزارش وارش اسپرت، مهرداد ثابت و مازیار اصغرزاده پس از یازده سال تلاش در وارش اسپرت از مجموعه مدیریتی این رسانه خداحافظی کردند.

عصر روز گذشته جلسه‌ای فی مابین تیم مدیریتی وارش اسپرت برگزار شد. در این جلسه به طور رسمی کنارگیری مؤسسان وارش اسپرت از کادر مدیریتی این رسانه به سایر وارش اسپرتی‌ها اعلام شد. همچنین علیرضا احمدی به عنوان مدیر جدید وارش اسپرت معارفه شد.

در ابتدای این مراسم مؤسسان وارش اسپرت به ایراد صحبت برای وارشی‌ها پرداختند. در همین راستا مهرداد ثابت گفت:

بخشی از عمرم را در مدیریت وارش اسپرت زندگی کردم و‌ سعی کردم تا همواره خالصانه و صادقانه در جهت حمایت و رشد تیم محبوبم داماش تلاش کنم.

با شناختی که از توانایی‌های دوست خوبم علیرضا احمدی و باقی دوستانم دارم، احساس می‌کنم این تغییر و تحول در بخش مدیریت وارش اسپرت می‌تواند همچون خونی تازه در رگ‌های این رسانه، راه جدیدی را برای عرصه فعالیتش باز کند. من نیز علی رغم اینکه به دلیل مشکلات و مشغله‌های شخصی در چند ماه گذشته، حضورم در فضای رسانه و مجازی کمرنگ شده بود، هر کمکی که از دستم بر بیاد دریغ نخواهم کرد.

مازیار اصغرزاده نیز اظهار داشت:

وارش اسپرت همچون فرزندی برای ما بوده که بعد از گذشت یازده سال در بین آحاد مردم گیلان و هواداران داماش به عنوان رسانه هواداری داماش دارای اعتبار و جایگاهی قابل احترام شده است.

وی ادامه داد: از مدیریت جدید وبسایت درخواست دارم از اعتبار و دستاوردهای وارش اسپرت در سالیان اخیر صیانت کند و امانتدار خوبی برای نسل‌های بعدی هواداران رشتی باشد.

در حاشیه این مراسم به پاس بیش از یک دهه خدمت آقایان ثابت و اصغرزاده لوح تقدیری به ایشان تقدیم شد.

شایان ذکر است که علیرضا احمدی ۸ سال به طور مستقیم در کنار وارشی‌ها به فعالیت پرداخته و همچنین دارای بیش از ۶ سال مدیریت در بخش خصوصی است.