وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: تمرینات اصلی آماده سازی تیم فوتبال داماش گیلان آغاز شد.

به گزارش وارش اسپرت، پس از برگزاری چند جلسه تمرین برای بازیکنان تستی، تمرینات رسمی آماده سازی تیم فوتبال داماش گیلان برای رقابت های فصل آتی لیگ دسته اول باشگاه های ایران از عصر شنبه 7 تیرماه در زمین صنایع شیر ایران (پگاه) زیر نظر کادر فنی داماش گیلان آغاز شد.

 

در این تمرین که از ساعت 18 شنبه آغاز شد، برخی از بازیکنان فصل گذشته، بازیکنان سهمیه پایه و همچنین بازیکنان قبول شده در مرحله اول تست باشگاه داماش حضور داشتند و قرار است طی روزهای آینده سایر بازیکنان باقیمانده و درخواستی نیز حضور پیدا کنند.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

از نکات قابل توجه حضور علی عشوری زاد، بازیکن اسبق پگاه گیلان در تمرین امروز داماش بود. عشوری زاده دقایقی را به گفتگو با علی نظرمحمدی پرداخت.

 

شنیده ها حاکیست بازیکنانی نظیر مهدی کیانی،روح الله باقری، افشین چاوشی و چند بازیکن گیلانی و غیر گیلانی قرار است با داماش وارد مذاکره شوند تا در صورت توافق در تمرینات حاضر شوند.

بهنام لایقی فر، محمد سیاه، سعید قدمی، هادی سهرابی، رسول سروش نیا، رضا الماسخاله، سعید مرتضوی، محمد دادرسی،حمید خدابنده لو و… از جمله بازیکنانی هستند که به نظر می رسد حضورشان در لیست فصل آینده داماش گیلان قطعی است.

همچنین محمد مختاری، مصطفی حاجتی و ابوالفضل حاجی زاده از جمله بازیکنانی هستند که فعلا ادامه حضورشان در داماش نامشخص است.

 

لازم به ذکر است، تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان فعلا هر روز در یک نوبت بعدازظهر در زمین ورزشی صنایع شیر ایران (پگاه)، واقع در شهر صنعتی رشت برگزار می شود.