دیار وارش: تمرینات داماش گیلان در سال جدید با رنگ و بوی دیگری آغاز شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تمرینات لاجوردی پوشان فوتبال شهر رشت در سال 1395 که از روز سوم فروردین ماه آغاز شده است، روز گذشته نیز این بار با حضور پر رنگ هواداران ادامه یافت.
 
هواداران داماش گیلان که به منظور روحیه دادن به اعضای تیم در آغازین روزهای سال نو در استادیوم پیر شهر باران حاضر شده بودند، با جعبه های شیرینی، تبریک سال جدید و تشویق های خود حلاوت و طراوت بهتری به این تمرین بخشیدند.
 


در انتهای این تمرین تعدادی از هواداران به نمایندگی از سایرین در رختکن داماش حاضر و به گفتگو با بازیکنان و کادرفنی پرداختند.
به غیر از رضا محمدی و محمدرضا مهدوی که به دلیل مصدومیت غایب تمرینات داماش هستند، مهیار نوری نیز دیگر غایب تمرین چهارشنبه بود.
تمرین روز گذشته داماش یک بازیکن تازه وارد نیز داشت! پس از مصدومیت شدید رضا محمدی از ناحیه دست، علی عباس زاده دروازه بان سابق فولاد نیز در تمرین داماش گیلان حاضر شد. گفته می شود توافقات با این بازیکن صورت گرفته واحتمالا به زودی قرارداد وی نیز منعقد می شود.
 
همچنین طبق خبرها، کمک صد میلیون تومانی شورای شهر رشت که به عنوان عیدی در آخرین روزهای سال 94 مصوب شده بود، بین بازیکنان و اعضای تیم تقسیم شد.
دیدار تیم های داماش گیلان و مس رفسنجان در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک از ساعت 16:15 دوشنبه نهم فروردین به صورت بلیط رایگان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می گردد.