وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم داماش گیلان در رشت با اختلاف 9 گل شهریار تهران را با شکست بدرقه کرد.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس در جریان هفته نهم از دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان ایران،داماش گیلان در سالن کارگران رشت با نتیجه 10 بر یک مقابل تیم فوتسال شهریار تهران به برتری دست یافت.

بانوان فوتسال داماش با استفاده از بازیکنان جوان و با تجربه خود نیمه نخست بازی را خوب آغاز نکرد و با تساوی یک بر یک به رختکن رفت اما در نیمه دوم شاگردان معصومه جهانچی به هماهنگی لازم دست یافتند و تیم حریف را با 9 گل مغلوب کردند و داماش با 10 گل سه امتیاز این مسابقه را کسب کرد.

 

برای داماش در این مسابقه نسا احدی 6 گل، مریم روحانی دو گل، طاهره شریف‌زاده و فاطمه حسینی‌نیا هر کدام یک گل به ثمر رساندند و تک گل شهریار تهران را ویدا قربانی به ثمر رساند.

 

قضاوت دیدار تیم فوتسال بانوان داماش با هیئت فوتبال شهریار به‌عهده آرزو فدایی به عنوان داور، شهره صادقی داور دوم، ملینا شفیع‌نژاد داور سوم و حمیده مرادی وقت نگه‌دار بود.

داماش گیلان با این پیروزی 18 امتیازی شد و منتظر نتایج دیگر تیم‌ها در لیگ برتر است. بانوان فوتسال داماش نماینده گیلان، هفته آینده مهمان شورای شهر نوشهر است.

 

معصومه جهانچی سرمربی داماش پس از پایان این بازی گفت : با وجود اینکه سه بازیکن تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: بازیکنان داماش نیمه نخست را خوب آغاز نکردند و با هم هماهنگ نبودند اما با همین بازیکنان نتیجه خوبی را در نیمه دوم کسب کردیم. 

سرمربی داماش این برد را نشانه سعی و تلاش بازیکنان تیم و هماهنگی بازیکنان جوان با بازیکنان باتجربه‌ تیم دانست و اذعان کرد: امیدواریم در دو بازی بعدی بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

جهانچی با بیان اینکه در تلاش برای جذب بازیکن جدید در نیم فصل هستیم، اضافه کرد: امیدواریم با حمایت باشگاه بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم تا بهتر از نیم فصل نخست ظاهر شویم.

وی در پایان گفت : امیدواریم باشگاه پاداش بازیکنان را به آنها پرداخت کند تا با انگیزه بیشتری در لیگ حضور یابند.

 

در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم‌های صنعت نفت آبادان، ملی حفاری اهواز، داماش گیلان، تربیت بدنی فسا، شورای شهر نوشهر، کاسپین قزوین، هیئت فوتبال شهریار، پرسپولیس تهران، متین وارنای ورامین، صنایع شمشاد دلیجان، آرمان رضای خراسان و مس پارس حضور دارند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید