دیار وارش: تعدادی از هواداران داماش گیلان با قایم مقام باشگاه داماش دیدار و به مدت سه ساعت تبادل نظر نمودند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تعدادی از هواداران داماش گیلان به همراه خبرنگاران وارش اسپرت در جلسه ای با بهروز محمودی قائم مقام جدید باشگاه داماش گیلان به گفتگو و تبادل نظر در خصوص شرایط موجود و آتی تیم پرداختند.
 
هواداران حاضر در ابتدای جلسه انتخاب مجدد بهروز محمودی به عنوان قائم مقام باشگاه داماش گیلان که عملکرد مدیریتی خوب و مستقلی از خود در فصل 89_90 به جای گذاشته بود را تبریک گفتند و در ادامه انتقادات خود از برخی اقدامات باشگاه داماش در چهار سال اخیر را به سمع وی رساندند.
 

بهروز محمودی هم با بیان خاطراتی از همکاری در سی و شش سال گذشته با امیر عابدینی و برخی اقدامات خود در مدیریت اخیر خود در باشگاه داماش گیلان را شرح داد. وی در ادامه با تمجید از حمایت های هواداران در بازی های اخیر به خصوص بعد از پایان بازی با پیکان تهران خواهان همدلی تمامی هواداران شد.
 

بهروز محمودی قائم مقام باشگاه داماش -

 
همچنین محمودی در بخشی از صحبت های خود به دیدار با فرماندار ورزش دوست شهرستان رشت و رایزنی برای گرفتن پخش مستقیم دیدارهای خانگی داماش از شبکه باران و در راستای آن درآمدزایی از تبلیغات محیطی اشاره کرد و بیان داشت که برای یاری طلبی نزد دیگر مسئولین استانی، حتی شهردار رشت که خیلی ها می گویند نگاه مثبتی نسبت به داماش ندارد خواهد رفت تا بتواند از پتانسیل استان گیلان برای کمک به تیم محبوب شهر رشت و استان گیلان استفاده کند.
 
قائم مقام باشگاه داماش گیلان در پایان متذکر شد که امیر عابدینی حتما تفکری برای بهبود شرایط باشگاه در سر دارد که مرا به رشت فرستاده است و آمده ام تا به خلا موجود در بخش مدیریتی باشگاه داماش گیلان سر و سامان بدهم.
 

 
 
 
 
 
 
 

بهروز محمودی، قائم مقام داماش، سایت داماش، وارش اسپرت، هواداران داماش گیلان، داماشی ها، وارش اسپورت، وارش اسپرت، دیار وارش، damash،