وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: مدیرعامل باشگاه داماش پس از برد پرگل این تیم برابر ذوب آهن و در پی بروز حواشی رخ داده در پیرامون این باشگاه، صبح امروز در جلسه ای با اعضای کادر فنی و بازیکنان داماش سعی نمود صلح و آرامش در باشگاه حاکم شود.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از گل، امیر عابدینی در ابتدا با تبریک عید سعید غدیر و خوش یمن بودن آن برای داماش و هواداران آن گفت: روز خوبی برای ما رقم خورد و چند درس برای ما داشت، یکی امید، بعد از خوردن گل در تیم ما زنده شده است و ثابت کردیم می توانیم با از خود گذشتگی خواستن را معنا کنیم. باخت را به برد تبدیل کردیم و ملتی را خوشحال نمودیم و این اتفاق وقتی روی داد که با هم و در کنار هم بودیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

عابدینی در ادامه گفت: خیلی از چیزهای زندگی به ریال وصل است اما پول همه چیز نیست و نمی شود به خاطر آن از ارزش های زندگی عدول کرد و آن را زیر پا گذاشت. شما مثل بچه های من هستید، اگر روزی بگویم که مشکلات شما به من مربوط نیست حق دارید ناراحت شوید و اعتراض کنید اما هرگز در قبال مطالبات شما شانه خالی نخواهم کرد.

 

عابدینی در خصوص رفتنش از داماش گفت: من مطابق با قراردادی که با مه آفرید امیر خسروی داشتم استعفا دادم و آنها دو ماه فرصت خواهند داشت که یا موافقت کنند و یا شرایط را بهبود بدهند، تاکنون دو هفته گذشته است و باید منتظر ماند. من به هیچ وجه از داماش به پرسپولیس نخواهم رفت. هرگز دوست ندارم به پرسپولیس بروم. اگر قرار بر مدیریت باشد در داماش مدیریت می کنم و اگر قرار به لذت بردن از فوتبال باشد با داماش لذت خواهم برد.

 

وی افزود: از بازی شما لذت بردم و خیلی خوب بودید اما شاه بیت بازی دیروز را مصطفی حاجتی انجام داد هم گل زیبایی زد و هم پاس گل فداکارانه ای داد. عابدینی در ارتباط با شرایط داماش گفت: باید به شما بگویم که نمایندگان ای اف سی از امکانات داماش راضی بودند و نمره خوبی به داماش داده اند و ما از این به بعد می توانیم به عنوان یک تیم حرفه ای در آسیا فعالیت کنیم. بحث آکادمی داماش با اینتر و ان ای سی هلند را پیگری می کنم و قرار است هفت بازیکن داماش سال بعد برای آموزش به اروپا بروند. به خاطر این برد منحصر به فرد به شما فردا پاداش داده خواهد شد. این را بگویم که وضعیت پرداخت های داماش بهتر خواهد شد و سال بعد هم درآمد داماش و هم درآمد سایر تیمهای لیگ برتر سه برابر خواهد شد، چون قرار است اسپانسر فدراسیون فوتبال رقم بالاتری پرداخت نماید و راههای درآمد زایی از فوتبال هم افزایش پیدا کرده است، مانند درآمدهای ناشی از پیامک هایی که در آن از واژه فوتبال استفاده شده از ایرانسل دریافت خواهد شد.

 

مدیرعامل داماش در پایان گفت: روزهای سخت داماش در حال اتمام است. قویدل هم از طریق یک واسطه پیغام داده که حاضر است نیمی از بدهی هایش را پرداخت کند تا ما از شکایت از او دست برداریم. من به شما می گویم که به واسطه مشکلات و ظلم هایی که به داماش و من می شود من ناراحتم، شانه خالی نمی کنم اما یک جاهایی هم مجبور می شوم اعتراض کنم، فریاد بزنم و گله کنم اما کینه کسی را به دل نمی گیرم. از این اعتراض ها علاقه من به شما کم نمی شود. اگر کسی می تواند تحمل کند بماند و اگر کسی دوست ندارد می تواند نیم فصل برود و من همه حق و حقوقش را می دهم. مطمئن باشید چه کسانی که بروند و چه کسانی که می مانند همه پولشان را دریافت می کنند و کسی طلبکار از داماش نخواهد رفت.


 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید