وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : جلسه ای که به فراخوان وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان اعلام شده بود با استقبال جالب توجه هواداران متعصب رشتی برگزار شد.

 

نکته جالب این فراخوان این بود که این اطلاع رسانی کمتر از سه ساعت مانده به جلسه بر روی سایت قرار گرفت و با توجه به اینکه در ساعات کم ترافیک سایت این اطلاع رسانی صورت گرفته بود انتظار چنین استقبالی نمی رفت .

 

در این جلسه که با حضور جمعی از هواداران داماش و همچنین علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش در پارک دانشجو رشت برگزار شد، ابتدا علی سراوانی در مورد وضعیت باشگاه توضیحاتی داد و سپس در مورد استعفای مهندس عابدینی فرمودند که فکر می کنم ایشان فقط از تشکیلات داماش ایرانیان استعفا داده اند ولی همچنان با این تیم هستند و به نقل از مهندس عابدینی فرمودند که تا جایی که توان داشته باشم پای این تیم هستم و معتقدم که این تیم متعلق به مردم رشت و استان گیلان هست اما متاسفانه کسی در استان صدای ما را نمی شنود!

 

هواداران داماش نیز در این جلسه تصمیم گرفتند که در روز بازی با استقلال که تعدادی از مسئولین نیز حضور دارند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و فریاد کنند که این تیم متعلق به این شهر است. همچنین تعدادی از هواداران نیز تصمیم گرفتند تا پرده نوشته هایی را در همین راستا تدارک ببینند.

 

بیش از 250 نفر هوادار در این جلسه فوری حضور داشتند و در پایان هم قسم شدند تا حماسه ای پرشکوه در تاریخ فوتبال گیلان را رقم بزنند.

 

..

 

 

عکس یادگاری جمعی از حاضرین جلسه در پایان