وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان : صبح روز یکشنبه کادر فنی، بازیکنان و مدیریت داماش به اتفاق، جهت یاری گرفتن از مسئولان قوه قضاییه برای رفع مشکلات عدیده مالی خود و پیدا کردن راهکاری جهت رهایی از سردرگمی های ناشی از مشخص نبودن سرنوشت مالکیت باشگاه به نزد حجت الاسلام محسنی اژه ای رفتند.

 

در این جلسه محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه که نماینده ویژه دادستانی در پرونده داماش هم می باشد، پس از شنیدن مشکلات داماشی ها سخنان دلگرم کننده ای بیان نمود که موجب امیدواری اعضای این تیم شمالی گردید.

 

پیش از این قرار بود با موافقت مسئولان قوه قضاییه کارخانه آب داماش و دو کارخانه دیگر از زیر مجموعه ی گروه اقتصادی امیر منصور آریا به باشگاه داماش گیلان واگذار گردد تا از عوایدش این باشگاه بتواند به حیات ورزشی خود ادامه دهد، اما آن طور که شنیده ایم ظاهرا قرار شده است که به جای این انتقال با موافقت مالکیت امیر منصور آریا و قوه قضاییه ای ماهانه مقدار مشخصی وجه نقد از محل درآمدهای این شرکت به تیم داماش تعلق یابد. اتفاقی که اگر تحقق یابد می تواند خیال بازیکنان و هوداران پرشمار نماینده گیلان را تا حد بسیار زیادی راحت نماید.

 

از نکات جالب این جلسه این بود که حاضران در این دیدار، محسنی اژه ای را فردی فوتبالی و با اطلاعاتی در حد بسیار بالا دانستند که این امر موجب گردید وی مشکلاتی را که طی دو سال اخیر گریبانگیر داماش شده است را بهتر از هر کسی درک نماید و قول همه گونه مساعدت را در رفع آن بدهد.

 

منبع: گل

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید