در این جلسه به بررسی موارد مختلف از جمله ساماندهی تشویق ها و جلوگیری از تنش های بی مورد در هنگام برگزاری مسابقه پرداخته شد و قرار بر این شد تا با ادامه این جلسات به ریشه یابی و حل مشکلاتی که در این زمینه ها وجود دارد پرداخته شود.

 

در ابتدا این جلسه علی احمدی سراوانی مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان به معرفی ابراهیمی و سوابق ایشان پرداختند و در ادامه توضیحاتی در باره جایگاه داماش گیلان و هواداران بی شمار آن در لیگ برتر ارائه و تاکید نمودند که سیاست باشگاه و مدیریت و به خصوص شخص مهندس عابدینی اخلاق مداری در جریان برگزاری مسابقات در رشت است و در همین راستا همه لیدرها باید ضمن تنظیم جریان حمایت پرشور از داماش گیلان ، از هرگونه روندی که به این سیاست اخلال می ورزد ،جلوگیری کنند .

در ادامه به شکل تیتر وارد مواردی را که در این جلسه مطرح شد را از نظر میگذرانیم :

 

*دینورزاده در بخشی از ابتدای جلسه گفت : من از طرف خودم و همه کادر فنی و بازیکنان از شما و همه هواداران تشکر می کنم که در طول فصل گذشته یار و همراه تیم بودید و ما را در رسیدن به لیگ برتر کمک نمودید. امسال در جریان برگزاری مسابقات به خصوص در رشت همه هواداران باید سرمشق همه هواداران در فوتبال کشور باشند و ضمن احترام به حریفان با تمام قدرت و توان از تیم حمایت کنند و از ورود به هرگونه حاشیه سازی در ورزشگاه خودداری کنند و همه نگاه های خود را معطوف به حمایت از تیم داماش گیلان کرده و هرگز حریم های اخلاقی و فرهنگی شکسته نشود.

 

 

* ابراهیمی مدیر تیم نیز گفت:بدون شک هواداران داماش گیلان در رشت و استان گیلان یک نقطه قوت برای تیم در طول مسابقات است و ما احترام ویژه ایی برای آنها قائلیم و از همین جا به همه آنها خسته نباشید می گوییم اما نکته ایی که بسیار حائز اهمیت است این است که مرزهای اخلاقی و فرهنگی را در ورزشگاه ها پاس بداریم و بدانیم که همه تیم ها فراز و نشیب هایی دارند و این امر نباید باعث ان شود که ما از مسیر اصلی خود خارج شویم و نباید فراموش کنیم که وظیفه ما ضمن حفظ شوون اخلاقی حمایت بی دریغ از تیم فوتبال داماش گیلان است.

 

 

* در ادامه جلسه و با جدا شدن دینورزاده و ابراهیمی ، اعضای حاضر به بررسی علل مشکلات موجود و راه های مقابله با آن پرداختند و پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارائه شد که از آن جمله میتوان به انتخاب افرادی از کانون هواداران در آینده جهت هماهنگی لیدرها بر روی هر سکو از استادیوم اشاره کرد که قرار است این حرکت به تدریج در استادیوم پیاده شود . در مسابقات اول از جمله بازی با نفت آبادان به شکل موقت از چند نفر استفاده خواهد شد .

 

 

* در انتها نیز چند نفر تعئین شدند تا به انتخاب افراد برای انجام هماهنگی بیشتر بر روی سکوها بپردازند. طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است این جلسات هر از چند گاهی برگزار شود تا تماشاگران و هواداران با فرهنگ و پرشور شهر باران به شکل بهتری سازماندهی شوند .