وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : ساعاتی پیش جلسه هم اندیشی هواداران داماش گیلان حول محور مسائل روز این تیم و مباحث مربوط به انتقال باشگاه در محیطی گرم و صمیمی برگزار شد .

 

این جلسه که به دعوت وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان برگزار شد بیش از دو ساعت به طول انجامید و در آن هواداران به بیان دیدگاه خود پیرامون مسائل مطرح شده در خصوص نام باشگاه و رنگ پیراهن تیم پرداختند .

 

– قرار بود این جلسه در فضای باز پارک دانشجوی رشت برگزار شود که به علت سرمای هوا و حضور در ایام خاص در یک مکان خصوصی برگزار شد و همین مسئله باعث شد تا جلسه با تاخیر 35 دقیقه ای آغاز شود.

 

 

– در حاشیه جلسه در مورد مسائل مربوط به سایت از سوی تیم مدیریتی وارش اسپرت توضیحاتی ارائه شد و بر حفظ احترام متقابل کاربران در سایت و فضای دوستانه علی رغم تفاوت دیدگاه ها تاکید شد . همچنین با در خواست حاضرین تصمیم بر استمرار این گونه جلسات گرفته شد .

 

– هواداران حاضر در جلسه یکدل بر عدم تغییر نام کامل تیم تاکید داشتند. حاضرین ادامه راه با نام داماش گیلان را بهترین حالت ممکن دانستند اما اضافه شدن نامی مناسب از سوی مالک آینده باشگاه به نام فعلی را حق وی دانستند.

 

– هواداران حاضر در جلسه در مورد رنگ پیراهن تیم دیدگاه های متفاوتی داشتند . اکثریت هواداران بر باقی ماندن شرایط فعلی رنگ پیراهن تاکید داشتند و تعدادی نیز این نظر را داشتند که اگر قرار است رنگ پیراهن در فصل آینده تغییر یابد به رنگی مثل فیروزه ای که در پیشینه این تیم وجود دارد یا پیراهنی متفاوت تغییر پیدا کند نه رنگ قرمز . تمامی هواداران حاضر در این جلسه متفق القول بر این تاکید داشتند که نظراتشان ورای مسائل مربوط به سرخ آبی های پایتخت است .

 

 

– در پایان جلسه هواداران تصمیم گرفتند تا در راستای رساندن صدای خود به مهندس عابدینی و حسین هدایتی پرده نوشته هایی را به استادیوم بیاورند و چند شعار جمعی نیز در این خصوص تدارک دیده شد.

تمامی حاضران در جلسه بر این باور بودند که تمامی شعارها و پرده نوشته ها باید بدور از توهین و با احترام باشد .