وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : سومین جلسه کاربران وارش اسپرت و هواداران داماش گیلان در دنیای مجازی با کادرفنی داماش گیلان در فصل جاری عصر پنجشنبه در سالن اجتماعات باشگاه داماش گیلان برگزار شد .

به گزارش وارش اسپرت در بخش نخست این جلسه و قبل از اضافه شدن حمید درخشان اعضای هیئت مدیره کانون هواداران داماش گیلان به معرفی بیشتر خود و تشریح فعالیت های خود پرداختند . پس از آن علی سراوانی رئیس کانون نحوه انتخاب اعضا را تشریح کرد و پاسخگوی سوالات و ابهامات افراد حاضر در جلسه بود .

 

سپس حمید درخشان با حضور در جلسه به سوالات گوناگون هواداران پاسخ داد. درخشان در بخشی از این گفتگو اذعان داشت: برای موفقیت تیم شهرمان من و باشگاه به تنهایی نمی توانیم کاری کنیم و هواداران و بازیکنان نیز باید در این مورد با اتحاد و یکپارچگی برای موفقیت داماش تلاش نمایند.

لازم به ذکر است، نخستین جلسه هم اندیشی با حمید درخشان با حضور سومین گروه از کاربران وارش اسپرت و هواداران فعال در دنیای مجازی برگزار شد . پیش از این دو گروه دیگر از کاربران با امید هرندی سرمربی پیشین داماش جلساتی را برگزار کرده بودند .

 

چکیده جلسه + عکس ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید

– ابتدا علی سراوانی اعضای هیات مدیره کانون هواداران داماش گیلان را معرفی کرد و پس از آن به تشریح نوع انتخاب این افراد پرداخت . سپس تک تک اعضای کانون به معرفی خود پرداختند .

 

– یکی از اعضای حاضر در جلسه خطاب به رئیس کانون هواداران داماش عنوان کرد که امیدوار است کانون نمادین و فرمالیته نباشد که سراوانی در پاسخ اظهار داشت : مطمئنا اینطور نیست و اگر قرار بود به این شکل باشد مثل بسیاری از باشگاه ها هفت نفری را انتخاب می کردیم که شما نشناسید.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم با برگزاری جلسات بسیار و هم اندیشی با بسیاری از هواداران و گروه ها، اعضا را از طیف های مختلف انتخاب کنیم که برخی از آنها را هم شما می شناسید . ضمن اینکه در دوره های بعد اعضای کانون افراد را انتخاب خواهند کرد .

وی افزود : قرار نیست که فقط همین هفت نفر کارها را انجام دهند و بقیه هواداران کنار باشند . برای اینکه کانون بتواند عملکرد خوبی داشته باشد ، خود هواداران و شما نیز باید کمک کنید .

 

– سراوانی در توضیح اینکه چرا قرار است بازی با استقلال در سردارجنگل انجام شود و آیا باشگاه نمی تواند جلوگیری کند گفت : متاسفانه با توجه به اتفاقات پس از بازی با ملوان نیروی تامین کننده امنیت با استناد به آن قبول نکرده است که بازی در عضدی برگزار شود . باشگاه مرجع برگزار کننده مسابقه نیست و باید عوامل بسیاری با این قضیه موافقت کنند .

 

– در دقایقی از بخش نخست جلسه در خصوص چرایی کم شدن هواداران در دوبازی اخیر بحث و گفتگو شد که افراد حاضر نظرات متفاوتی در این خصوص داشتند .

 

– با حضور حمید درخشان بخش دوم جلسه آغاز شد . در ابتدا سرمربی داماش به مدت 15 دقیقه در خصوص سوابق خود و ابهامات توضیح داد. پس از آن اظهار داشت که به دلیل مشکلات و اردوها بود که این جلسه هم اندیشی به تاخیر افتاده است .

 

در ادامه پاسخ های درخشان را به صورت تیتر وار خواهید خواند :

– شما هواداران حق دارید که هر درخواستی را داشته باشید از روی سکو هر شعاری را خطاب به ما بدهید اما باید سعی شود که تشویق ها تا دقیقه 90 و سوت پایان بازی ادامه داشته باشد . همانطور که می بینید خیلی از اتفاقات در دقایق یا حتی ثانیه های انتهایی اتفاق می افتد .

 

– از آن دسته از مربیان هستم که همیشه ساکم را بیرون در می گذارم اما امیدوارم آنقدر در داماش تاثیر گذار باشم که وقتی دارم از این تیم می روم همه بگویند درخشان روی فوتبال این شهر بسیار موثر و تاثیرگذار عمل کرد .

 

– درخشان در پاسخ به اینکه معمولا تیم در نیمه اول آنچنان که باید بازی نمی کند گفت : در فوتبال مهم این است که بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم بنابراین ابتدا باید تیم حریف را به خوبی ارزیابی کنیم و بعد این تیم را تسلیم کنیم و با امتیاز از بازی خارج شویم .

وی ادامه داد : اگر در بازی تراکتور بازیکن مدافع با تجربه داشتم و وارد زمین می کردم نتیجه میگرفتیم . آنوفت آن نتیجه بیشتر ارزش داشت یا اینکه هجومی بازی می کردیم اما نتیجه ای بدست نمی آوردیم؟

 

– وی در پاسخ به صحبت هایی که در خصوص بازیکن جدید خارجی مطرح می شود گفت : مهم کارایی بازیکن است که بالا باشد . امروز در تمرین چیزهایی از این بازیکن ( کبه) دیدم که بیشتر امیدوار شدم . با این حال ایشان باید در تمرینات حضور داشته باشند تا بیشتر کیفیتش را تحت نظر بگیریم . اگر یک بازیکن کارایی داشته باشد چه فرقی می کند در کدام لیگ ودر چه دسته ای بازی کرده باشد ؟

 

– هواداران هیچ وقت نباید نگران این باشند که تیم می افتد و اصلا گفتن این حرف هم درست نیست. شما باید بگویید ما به بالاترین نقاط جدول می رسیم تا این به بازیکن هم انتقال پیدا کند . ما هدفمان قرار گرفتن در بین 6 تیم بالای جدول است .

 

– جام حذفی هیچوقت پیش بینی شده نیست . یک بار می بینید که یک تیم لیگ یکی تا فینال پیش می رود و یک تیم بزرگ در همان مرحله اول حذف می شود ، بنابراین نمی توانید بگویید لیگ را نادیده می گیریم و بگویید تمام انرژی را بر روی جام حذفی می گذاریم . ما سعی می کنیم با تقسیم انرژی درست هم در لیگ و هم در جام حذفی به دنبال نتیجه باشیم .

 

– تا نیم فصل سه بازیکن خوب مصدوم ما به تیم خواهند رسید . در مورد جذب بازیکنان هم باید بگویم این حرف درست است که به دنبال محمد غلامی و ابوذر رحیمی هستیم ، ضمن اینکه به دنبال یک دفاع راست هم هستم .

 

– وی در پاسخ به اینکه داماش همواره در کارهای سرعتی توانسته نتیجه بگیرد و آیا بهتر نیست سرعت انتقال از دفاع به حمله بیشتر شود گفت : موافق هستم اما من نمی توانم به یک باره تمام تاکتیک ها ، افکار و ایده ام را پیاده کنم و نیاز به زمان است .

 

– معتقدم چند بازیکن ما می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند و برای اینکار دعوا و پیگیری خواهم کرد . مطمئنا با استدلال پیگیر خواهم بود تا بازیکن ما به تیم برود . مگر بازیکن X به لحاظ فنی با علی نظیف کار فرقی دارد؟ یا بازیکن Y چه برتر فنی نسبت به حسین ابراهیمی دارد؟ به لحاظ فنی من فشار خواهم آورد اما تماشاگران هم باید از روی سکوها این فشار را وارد کنند و حمایت کنند .

 

– سرمربی داماش در پاسخ به سوال یکی از حاضرین که در خصوص میزان شناخت درخشان از اشخاص اطراف تیم می پرسید گفت : من باید در کار اشخاص را بشناسم .هر شخص باید در رفتار و طول زمان صداقت خود را نشان دهد .

 

– درخشان در پاسخ به اینکه چرا به جای خارجی ها روی بومی های داماش سرمایه گذاری نمی کنید گفت : به این حرف اعتقاد دارم اما باید قبول کنیم که به یکباره نمی شود جوان ها را وارد لیگ کرد و این در یک پروسه زمانی امکان پذیر است و مشکل ما الان است . وی در ادامه به معرفی بازیکنان بزرگی که توسط وی به فوتبال ایران و تیم های ملی و باشگاهی معرفی شده اند پرداخت .

 

– وی در پاسخ به این انتقاد که به نظر برای بازیهای خارج ازخانه برنامه ریزی پیروزی نداریم گفت : اینطور نیست اما ما در وهله اول به دنبال کسب امتیاز در خانه حریف هستیم . اگر ما بازیهای خارج از خانه مان را نبازیم و اکثر بازی های داخل خانه را ببریم به راحتی به بالای جدول می رسیم ، غیر از این است؟ ضمن اینکه شما باید پتانسیل تیم را هم در نظر بگیرید .

 

– آن موقعی که از پرسپولیس حرف می زدم هنوز جز کمیته فنی این تیم محسوب می شدم اما من بعد اینطور نخواهد بود .

 

– درخشان که بسیار با حوصله به سوالات پاسخ میداد در پاسخ به یکی از کاربران که بر هوادار غیر رشتی اما گیلانی بودن خود تاکید داشت و عنوان می کرد که دوست دارد این تیم درآینده همیشه برای بالای جدول پیکار داشته باشد و به این شخصیت برسد گفت : من با فلسفه بالای جدول بزرگ شده ام و به نظر من باید داماش به تیمی تبدیل شود که دیگر بازیکنان لیگ آرزوی حضور در این تیم را داشته باشند .

وی ادامه داد : امروز به آقای قویدل می گفتم آرزویم این است که روزی بازیکن پیغام بگذارد که من با مبلغ پایین تر نسبت به تیم های دیگر می خواهم به داماش بیایم و در این تیم بازی کنم .

 

– سرمربی داماش در خصوص خبر منتشره که با امیرمحمد مظلوم بازیکن تیم ملی نوجوانان قرارداد یک ساله و با رقم بالا بسته شده است گفت : این مسئله صحت ندارد و با بازیکنان پایه اصلا نمی توان چنین قراردادی بست و باید مدت دار باشد .

وی ادامه داد : او بازیکن خوبی است و گفته ایم که در تمرینات شرکت کند و مطمئنا او را حفظ خواهیم . ضمن اینکه به نظر من باید به تیم های پایه و بازیکنان این تیم ها توجه ویژه ای داشته باشیم .

 

* در پایان حاضرین باقی مانده در جلسه همچون سه جلسه گذشته عکسی به یادگار انداختند .

افراد حاضر در این جلسه به غیر از درخشان سرمربی داماش ،مباشری سرپرست تیم و علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای داماش به این شرح بودند :

سینا مهدی زاده ، سالار حقی پرست ، مهران صالحی ، پوریا بالازاده ، رضا دهکائی زاده ، امیر اسماعیلی ، علی اسماعیلی علی رهبر ، معین داودی ، مجید محمدی ، محمد اجتماعی ، علی محبوبی ، علی مسعودی ، پویان کیوان پژوه ، مجتبی نظری ، محمد جواد منفرد ، حسن صالح ، علی عابد ، میلاد حسین پور ، مازیار اصغرزاده ، مهرداد ثابت ، رضا علی اصغری و رادنی دیدار .

 

عکس ها از مهدی عبادی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید