وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : خلاصه نوبت به آن جلسه رو در روى هواداران و عابدینى مدیر عامل داماش با یکدیگر فرارسید و طى آن عابدینى با سعه صدر به گله گذارى ها و درد دل دهها هوادار که از چند ساعت پیش در دفتر باشگاه داماش حاضر شده بودند گوش داد. ماحصل حرف همه ى هوادران که تعدادشان به حدود یکصد نفر مى رسید یک درخواست مشترک بود؛ اخراج محترمانه درخشان و دادن اختیارات فنى به افشین ناظمى. امرى که در وهله نخست مورد مخالفت و مقاومت عابدینى قرار گرفت.

 

هواداران داماش راى به بدرقه درخشان دادند!/ هواداران : ما خوش استقبال و خوش بدرقه هستیم

هواداران دو آتشه داماش اعتقاد داشتند مربى ای که در یازده بازى نه امتیاز کسب کرده، کارنامه اى براى دفاع نخواهد داشت. آنها معتقد بودند که باخت در داربى مى توانست انتهاى کار درخشان باشد و اصرار بیهوده در ماندن وى کار را به جاهایى کشاند که نباید. هواداران داماش از ایجاد جو دو دستگى و تفرقه در بین بازیکنان که کمر تیم را شکسته گله داشتند و آن را خروجى رفتار درخشان مى دانستند، گروهى هم پا را فراتر گذاشته و معتقد بودند که درخشان در این چند مدت به طرق مختلف به هواداران داماش بى احترامى کردند و اگر صبورى آنها و تلاش کانون هواداران نبود تاکنون کار به جاهاى باریک مى کشید.

 

در این گیر و دار عابدینى ابتدا با حمایت از ماندن درخشان و اعلام اینکه دلیل بسیارى از اتفاقات بد به درخشان مربوط نمى شود، گفت : هر چند درخشان انتخاب من نبود ولى من به کار فنى او اعتقاد داشتم. درخشان همه ى تلاشش را کرده بود اما بخت هم با او یار نشد.او در خیلى از بازى ها بازیکنانش را کامل نداشت و داورى ها همه به ضررش بودند، البته اشتباهات کوچینگ هم داشتیم اما من از شما مى خواهم سعى کنید راهى پیدا شود تا جو هواداران براى بودن درخشان تلطیف شود.

 

در ادامه وقتى عابدینى دید حرفهایش از اعتراض هواداران نمى کاهد از آنها درخواست کرد که به حرفهاى درخشان هم گوش کنند تا شاید وى بتواند با سخنانش هواداران را قانع نماید اما آمدن درخشان و حرفهاى تکرارى وى نه از عصبانیت هواداران کاست و نه توانست دلیلى به عابدینى ارایه کند براى ماندن وى.

 

درخشان بى پولى، ضعف داورى،بد بازى کردن چند بازیکن و … را دلیل این نتایج بد اعلام کرد که در پاسخ هواداران یک حرف مشترک زدند: سال پیش همه را داشتیم و هفتم شدیم!

آنها به عابدینى گفتند: اگر شرایط مانند سال گذشته باشد حمایت ما کم که نمى شود، هیچ بیشتر هم خواهد بود. ما در رشت با دلمان حرف مى زنیم نه حساب گرى و البته دلهایمان قوى تر از خیلى هاست. هواداران داماش به درخشان گفتند ما به توهین او به مردم گیلان گله داریم که در رختکن اعلام کردید هیچ کس در گیلان توانایى مقابله با من را ندارد! آقاى درخشان شما چرا خود را مقابل مردم قرار دادید؟

 

در این لحظات عابدینى از هواداران خواست تا حرف آخر خود را در خصوص درخشان بزنند: یک حرف مشترک و یک جمله؛ ماندن او در تیم تحت هیچ عنوانى به سود داماش شهرباران نخواهد بود! صداى تشویق همه جانبه آنها یعنى تایید همه. یکى از طرفداران داماش بر خواست و رو به درخشان از جانب سایرین گفت؛ ما مى خواهیم به شما نشان دهیم؛ خوش استقبال و خوش بدرقه هستیم. ماندن شما به ضرر هر دو طرف خواهد بود.

 

در پایان درخشان به نشانه قبول عقیده هواداران داماش اعلام کرد؛ اگر مى گویید باید بروم مى روم، چرا که نه در پرسپولیس و نه در هیچ جاى دیگرى به زور نماندم و آمده بودم خنده را بر لبهایتان همیشگى کنم، حالا که موفق به این کار نشدم، مى روم تا بدین وسیله خوشحال تان کنم.

 

برگرفته از سایت گل 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید