وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : شب گذشته جلسه ای بین کانون هواداران داماش گیلان و محمود مباحی ، رئیس شورای شهر کلانشهر رشت برگزار شد.

 

به گزارش وارش اسپرت ، این جلسه با صحبت های علی احمدی سراوانی رئیس هیئت مدیره کانون هواداران داماش گیلان آغاز شد. سراوانی گفت : از واکنش آقای مباحی در برابر حکم محرومیت هواداران داماش از بازی های خانگی تشکر می کنیم و بازتاب آن اعتراض به باشگاه خیلی کمک کرد. وی افزود:همچنین از شما بابت اینکه چند دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران در اختیار کانون هواداران قرار دادید سپاسگزاریم.

سپس مباحی در مورد مصاحبه اعتراضی خود به حکم کمیته انضباطی توضیحاتی داد و گفت: داماش 17 بازی خانگی دارد که اگر در یک فصل چهار بازی را محروم شویم 13 بازی خانگی می ماند که این در واقع توهین به مردم و فرهنگ رشت است .

 

محمود مباحی ، رئیس شورای شهر

 

رئیس شورای شهر رشت در ادامه گفت : اگر من چنین حمایتی از داماش گیلان انجام دادم تنها به دلیل خواسته و علاقه ی قلبی ام بود ، چون پست من بر آمده از رای مردم است پس باید از مردم رشت حمایت نمایم.

 

محمود مباحی خطاب به هواداران داماش گفت:هواداران باید دقت لازم را داشته باشند زیرا در شرایطی که امسال چهار تیم سقوط می کنند  نباید بهانه دست کسی بدهند و بعد منتظر حرکت عابدینی باشند.

همچنین وی در مورد برخی از غرض ورزی ها به صورت کنایه آمیز گفت : اینکه استان گیلان دو نماینده لیگ برتری دارد باعث حسادت برخی از استان ها شده است و آنها قصد دارند با سو استفاده از اختلاف نظرهای بین دو تیم یکی از آنها را خارج کنند . ما که نباید در ورزشگاه رشت بر دست هوادارانمان دستبند و بر دهانشان چسب بزنیم تا دیگران خوششان بیاید.

 

 

مباحی در دفاع از هواداران داماش گفت:اگر هواداران داماش در ورزشگاه دست نزنند و از تیم خود حمایت نکنند پس کجا باید از تیم فوتبال شهر و استان خود حمایت کنند؟ این هواداران که هیچ گاه در نظم شهر اخلال ایجاد نکردند یا صندلی های استادیوم را تخریب نکردند، پس نباید برخی از احکام ظالمانه در حق هواداران صادر شود.

در حاشیه این جلسه حاضرین به بررسی برنامه های پیش روی کانون پرداختند . همچنین در پایان ضمن اهدای تندیس داماش به رئیس شورای شهر به پیشنهاد اعضای کانون هواداران داماش گیلان، محمود مباحی به عنوان عضو افتخاری کانون هواداران داماش انتخاب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید