به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس علیرضا جهانبخش ، مهاجم داماش گیلان با بیان مطلب فوق ادامه داد: تا دقیقه 80 بازی به خوبی پیش رفت اما یک گل مشکوک به آفساید همه چیز را تغییر داد و پس از آن داور مدافع ما را به دلیل اعتراض سختگیرانه اخراج کرد و شرایط بازی عوض شد.

 

وی نتیجه رقم خورده در این دیدار را ناعادلانه خواند و گفت: زمانی که برای جبران گل جلو کشیدیم روی ضد حملات حریف گل خوردیم و در حالی که بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم با دست پر از میدان بازگردیم اما شکست خوردیم.

 

وی افزود: در این دیدار مالکیت توپ و میدان با ما بود اما فوتبال روی سخت خود را به ما نشان داد.

جهانبخش در باره تمجید سرمربی نفت تهران در پایان این دیدار از وی، اذعان کرد: از اینکه آقای ابراهیم‌زاده نسبت به بنده چنین نظری دارند از وی تشکر می‌کنم و تعریف‌ها و نظرهای ایشان را همواره در ذهن خود به یاد خواهم داشت.

وی به انتخاب خود به عنوان پدیده فوتبال ایران در سال 91 اشاره کرد و یادآور شد: خدا را شاکرم از اینکه با کمک هواداران و کادر فنی داماش به این افتخار دست یافتم و اگر چه خودم نیز برای رسیدن به این عنوان تلاش کردم اما هرگز فراموش نمی‌کنم که از باشگاه داماش به چنین افتخاری دست یافتم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

این مهاجم داماش اضافه کرد: اگر کمک مربیان، همبازیان و هواداران داماش نبود نمی‌توانستم به این مهم دست یابم از این رو امیدوارم با تلاش خود در آینده پاسخ آنها را بدهم.

 

وی درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه وی در بازی در مقابل پرسپولیس به دلیل پیشنهاد از این تیم بازی همیشگی خود را انجام نداده است، تصریح کرد: در حالی که هواداران داماش از بازی بنده اظهار رضایت کرده‌اند نمی‌دانم چرا برخی‌ها چنین حرفی می‌زنند.

جهانبخش با اشاره به اینکه بنده در مقابل پرسپولیس تمام تلاش خود را انجام دادم، اذعان کرد: در این دیدار هر آنچه که در توانم بود را به نمایش گذاشتم و چنین نظری به دور از انصاف است.

وی ادامه داد: برای بنده ابتدا نظر هواداران داماش و سپس کادر فنی مهم است و آنها از عملکردم در دیدار مقابل پرسپولیس راضی بودند و این برایم کافی است و در این بین عده‌ای با شایعه‌پراکنی می‌خواهند بین بنده و هواداران فاصله بیندازند و هدف دیگری دارند.

مهاجم داماش گیلان در باره ماندن یا رفتن خود از داماش، تصریح کرد: فعلاً به ماندن یا جدایی فکر نمی‌کنم بلکه نتیجه‌گیری داماش در لیگ برتر مهم است و اکنون تمام توجه و توان خود را روی دو بازی آینده داماش در لیگ برتر متمرکز کرده‌ام.

وی افزود: تصمیم‌گیری درباره فصل آینده را به پایان رقابت‌های لیگ برتر موکول کرده‌ام.

جهانبخش با اشاره به از دست دادن بازی مقابل سپاهان به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار مقابل نفت تهران و سه کارته شدن، خاطرنشان کرد: در مقابل سپاهان حضور ندارم اما امیدوارم در این دیدار سخت نتیجه خوبی کسب کنیم و با خیال آسوده به مصاف استقلال برویم.

وی متذکر شد: در دیدار مقابل استقلال نیز برای امتیاز گرفتن به زمین می‌رویم تا ضمن بقا در لیگ برتر از جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر برخوردار شویم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید