* بازی با نفت آبادان را خوب بردید ؟

خدا را شکر یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم . یک بازی 6امتیازی که حساسیت بالایی برای هر دو تیم داشت که نوانستیم بازی را در زمین خودمان با یک نتیجه خوب ببریم.ما بعد از دریافت گل اول  فشار را بیشتر کردیم  و نوانستیم در همان نیمه اول دو گل بزنیم و به هدفمان برسیم و فکر کنم بعد از گلهای ما نفت هم دیگر حرفی برای گفتن نداشت.

 

* چرا کارت زرد گرفتی؟

وقتی گل زدیم من داشتم به سمت زمین خودمان می رفتم که داور گفت سریع تر برو. من هم چون میخواستم به سمت پست خودم بروم از دایره زمین رفتم که یکهو دیدم به من کارت نشان داد . هیچ عمدی هم در کار من نبود اما خوب داور کارت را داد.

 

*نظرت درباره سرمربیگری افشین ناظمی چیست؟

بعد از اینکه آقای درخشان رفتند همه می دانستند که آقای ناظمی سر مربی می شود ؛چون هم بومی بود هم به خاطر حضور چند ساله در داماش رابطه خوبی با تماشاگران و بازیکنان داشت و هم تجارب خوبی هم کسب کرده بود. در بازی با نفت هم انصافاً از همان طریقی گل زدیم که در طول هفته تمرین کرده بودیم.ایشان در رشت با چند مربی کار کردند ما بچه ها هم می خواستیم که به ایشان کمک کنیم.

 

 

* درباره جدایی حمید درخشان چه نظری داری؟

خوب هواداران فشار زیادی آوردند که آقای درخشان نباشند و اعتقاد داشتند که ایشان نباشند و این اتفتق هم افتاد …اما خوب هنوز چیزی به طور کامل مشخص نیست اگر تشریف بیاورند که مثل قبل سر مربی هستند و کار را ادامه می دهیم.اگر هم نیایند هر جا که هستند برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

 

* جام حذفی و یک بازی سخت با پرسپولیس ؟

بازی حساسی با پرسپولیس داریم که باید ببریم.آنها تیم بزرگی هستند اما ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و فکر مثبتی داریم .می رویم که بازی را ببریم و حقمان را بگیریم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید