شرایط تیم ما به گونه ای است که حداقل هفت تا هشت هفته زمان نیاز داریم تا به آمادگی مطلوب برسیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از ایرنا، مجید جهانپور شنبه شب پس از دیدار دو تیم مس کرمان و داماش گیلان که دو بر صفر بسود تیم میزبان به اتمام رسید در جمع خبرنگاران گفت: قبل از اینکه وارد این مسابقه شویم شرایط خوبی نداشتیم و امکانات و نیروی انسانی و زمانی که در اختیار داشتیم قابل مقایسه با تیم مس کرمان نبود.

 

وی ضمن تبریک به تیم مس کرمان گفت: تیم مس کرمان سابقه لیگ برتری و کادر فنی بسیار خوبی دارد و جز تیم هایی است که برای صعود بسته شده است.

وی ادامه داد: مس تاکنون بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و ما امروز در تمام 90 دقیقه نتوانستیم حریف پایاپایی برای مس باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه هفته گذشته تیم پاس همدان را با تلاش و غیرت بازیکنان بردیم گفت: نباید فریب این نتیجه را می خوردیم.

وی مدت زمان حضورش در تیم داماش گیلان را 20 روز عنوان کرد و گفت: در این مدت شرایط تیم هیچ تغییری نکرده و باشگاه باید اقداماتی انجام دهد که کل مجموعه را امیدوار کند.

 

جهان پور افزود: ما نیاز به زمان بیشتری داریم تا کمبودهای تیم را که بر اثر نداشتن تمرینات بدنسازی است جبران کنیم و مشکلات را پشت سر بگذاریم زیرا ما در یک روز در 10 ساعت 10 بازیکن را جذب کردیم و زمان کمی برای هماهنگی آنها وجود داشت.

وی در مورد علیرضا نظیف کار بازیکن این تیم بیان کرد: این بازیکن با تیم ما قرارداد داشته اما وقتی مشکلات باشگاه را می بیند با باشگاه دیگری قرارداد می بندد که کمیته انضباطی در مورد این بازیکن تصمیم خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

مجید جهانپور، سرمربی داماش، سایت هواداران داماش گیلان، damash guilan،