بازیکنان تلاش شان را کردند اما واقعا از نتیجه بدست آمده راضی نیستیم چرا که برنامه ریزی ما این بود که نوار موفقیت هایمان ادامه پیدا کند.
 
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان مجید جهانپور در نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و نفت مسجد سلیمان که با تساوی دو بر دو خاتمه یافت گفت: میدانستیم که نمی توانیم به راحتی برابر نفت مسجدسلیمان پیروز شویم چرا که این تیم علاوه بر سابقه لیگ برتری، در شش بازی دور برگشت خود اگرچه پیروزی کسب نکرده اما متحمل باخت هم نشده است و این نتایج را هم برابر تیم های مثل مس کرمان، پیکان، خونه به خونه و… که بعضا در خارج از خانه هم بوده بدست آورده است.
 

وی ادامه داد: ما سه هفته خوب را پشت سر گذاشتیم و چند روز قبل از بازی هم همکارانی به تیم اضافه شدند. همه این ها شاید باعث می شد که ما با تمرکز لازم وارد بازی نشویم. پس از اینکه گل مساوی را دریافت کردیم تصمیم به تغییر سیستم گرفتیم که متاسفانه بلافاصله گل دوم را هم خوردیم.
 
سرمربی داماش در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت: نوسان بین خطوط را قبول دارم و باید بیشتر روی این مسئله کار کنیم. ضمن اینکه بازیکنان ما تمام تلاش شان را کردند اما واقعا از نتیجه بدست آمده راضی نیستیم ، چرا که برنامه ریزی ما این بود که نوار موفقیت هایمان ادامه پیدا کند.
 
وی ادامه داد: ما حتی در بین دو نیمه برنامه هایی را طرح ریزی کردیم که حتی برای نخستین بار با دو اختلاف گل پیروز شویم اما متاسفانه نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه سه امتیاز را هم از دست دادیم.
 
وی افزود: من فکر میکنم امروز راحت دو برابر تیم حریف موقعیت داشتیم، ضمن اینکه هر چند من فیلم بازی را ندیده ام اما طبق گفته های دوستان دو مورد بسیار مشکوک به پنالتی برای تیم مان اتفاق افتاد که البته از سوی داور اعلام نشد. این سه امتیاز برای ما حیاتی بود اما به هر حال بازی تمام شد و دیگر نباید به آن فکر کنیم.
 
جهانپور در پایان گفت: علاوه بر بازی های خانگی برای بازی های خارج از خانه نیز هدفگذاری ما برد خواهد بود و بر همین اساس امیدوارم در بازی هفته آتی برابر نساجی نیز نتیجه خوبی را کسب کنیم.