به گزارش وارش اسپرت به نقل از خبرگزاری مهر جهانگیر عسگریدر خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیم های فوتبال ملوان و داماش گفت: بعد از بازی با اتوبوس از ورزشگاه خارج شدیم که هواداران ملوان به سمت اتوبوس حمله کردند و یک سنگ بزرگ را پرت کردند که شیشه اتوبوس ما را کاملا خرد کرده بود.

 

وی افزود: من سرم را روی شیشه تکیه داده بودم و داشتم به بازی فکر می‌کردم که دقیقا سنگ به همان جا اصابت کرد. تنها شانسی که آوردم این بود که شیشه دو جداره بود در غیر این صورت شیشه گردنم را قطع می‌کرد چونکه شیشه بیرونی کاملا خرد شده بود. باور کنید تا 3 نصفه شب صدای خرد شدن شیشه توی گوشم بود.

 

این بازیکن با بیان این که هیچ کدام از بازیکنان داماش زخمی نشدند، گفت: پلیس ما را اسکورت می‌کرد و تا میانه راه نیز همراه ما بود. در آن تاریکی مشخص نشد چه کسانی حمله کرده بودند ولی این را بگویم که تا چند کیلومتر شیشه روی جاده ریخته بود که نشان می‌داد به هواداران ما هم حمله شده است.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

عسگری در پاسخ به این پرسش که چرا به شما زیاد توهین شده بود، گفت: نمی‌دانم. شاید به خاطر گل آن سال من بوده است. من با پیکان هم به این تیم گل زده‌ام. دو سال پیش که با داماش به انزلی رفته بودیم هم توهین های زیادی شنیدیم. هوادران ملوان در این بازی از دقیقه یک تا پایان بازی فحش می‌دادند.

 

مهاجم تیم داماش در خصوص کیفیت دیدار دو تیم توضیح داد: بازی کیفیت زیادی نداشت. نه ما خوب بودیم نه آنها. البته در دقیقه 90 می‌توانستیم گلزنی کنیم و داور هم یک ضربه پنالتی را هم برای ما نگرفت.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید