وارش اسپرت:

 

روز چهارشنبه خبری بر روی تلکس خبری "سایت گل" درج شد. مبنی بر آن که تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان در اعتراض به نوع تمرینات و عملکرد فنی ماریان پوشنیک سرمربی تیم داماش در ساختمان باشگاه اقدام به تجمع و اعتراض کردند.دوست خوبم میثم هم عینا همین خبر را در تارنما درج کرد.
بر همین اساس وبسایت داماش ایرانیان جوابیه ای را برایمان ارسال کرد که عینا و در ادامه مطلب در پیش روی شماست:


به نام خدا
همکاران محترم سایت وارش اسپرت
 با سلام و احترام
درخصوص خبر " تجمع اعتراضی بازیکنان داماش گیلان "  به اطلاع می رسد این جلسه ، یک جلسه عادی در چهارچوب دیدار و گفتگوی بازیکنان با مسئولین باشگاه بوده است و پیش از آن نیز مجموعه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی که بالغ بر 30 نفر بودند با شخص آقای ماریان پوشنیک جلسه و گفتگو داشتند . لذا درج عنوان " تجمع اعتراضی " اساسا در محلی نامناسب است و این دیدار از قبل برنامه ریزی شده بود . پیش از این دیدار ماریان پوشنیک با ارائه و بررسی فیلم های بازی و مسابقات با بازیکنان جلسه اختصاصی داشته که چنانچه اعلام شد از قبل برنامه ریزی آن صورت گرفته بود . بر همین اساس پس از این جلسه بازیکنان و برخی دیگر از همکاران در باشگاه با آقای محمودی جلسه و گفتگو داشتند که این امر یک کار سازمانی و تعریف شده در باشگاه است و هم چنان نیز ادامه خواهد داشت.بر همین اساس لطفا پیش از درج این نوع اخبار به عنوان یک خبر قطعی با روابط عمومی باشگاه ، موضوع مورد بررسی قرار گیرد تا جو و حاشیه بی اساس آن هم پیش از آغاز بازی ها برای تیم فوتبال داماش گیلان ایجاد نشود.(……….)
با آرزوی موفقیت برای شما
همکار شما
سایت داماش ایرانیان

—————————————————————————————————————————————————

بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران محترم وبسایت داماش ایرانیان
با سلام و عرض خسته نباشید
 
از اینکه در این زمینه اطلاع رسانی کردید از شما ممنون هستیم.در واقع ما هم به دنبال حقیقت این ماجرا بودیم و توسط یکی از دوستانمان و از طریق روابط عمومی باشگاه جناب آقای سروانی قصد داشتیم تا از اصل این قضیه باخبر شویم،ولی بنا به دلایلی ارتباط ما طی چند روز اخیر با روابط عمومی باشگاه برقرار نیست.
در مورد منبع این خبر هم همانطور که در ادامه توسط نویسنده مطلب نوشته شد،وبسایت گل بوده و خبر اختصاصا از وارش اسپرت نبوده است.

با تشکر
مدیریت وارش اسپرت

پ.ن:

در مورد قسمت آخر این پیغام که بریده شده و به جای آن علامت (……….) قرار گرفته باید بگم که در واقع خبری رو به ما دادند که هنوز قطعی نشده و اگه قطعیت پیدا کردو ما از حقیقت این قضیه با خبر شدیم اون رو حتما درج میکنیم.

البته امروز که با آقای سراوانی در تماس بودیم تا حد زیادی متن جوابیه رو درست دونستند.