وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : جو سازی های اخیر بر علیه وارش اسپرت را بر نمی تابیم و ادامه آن را توهین به کاربران این سایت و هواداران پرشور داماش می دانیم .

 

امروزه دنیای مجازی یکی از موثرترین راه های ارتباطی تبادل اخبار و اطلاعات در بین مردم به شمار می رود، از این رو اکثر باشگاه ها ورزشی کشور نیز سعی کرده اند تا با تاسیس سایت از این قافله عقب نمانند.

در این بین هواداران باشگاه های پرطرفدار نیز با تاسیس سایت های هواداری سعی بر آن داشته اند تا نقشی را در اطلاع رسانی صحیح به هواداران و هم اندیشی آنها ایفا کنند. مطمئنا یکی از مزایای سایت های هواداری نسبت به سایت رسمی یک باشگاه و دیگر سایت های رسمی ، فضای صمیمی و آزادانه برای تبادل نظر هواداران می باشد.

ضعف های موجود در محیط خبری ومجازی هواداری داماش ما را بر آن داشت تا به نمایندگی از سایر هواداران داماش با تاسیس وارش اسپرت و اطلاع رسانی صادقانه سهمی هر چند کوچک را در اعتلای تیم شهرمان داشته باشیم و خوشبختانه پس از یک سال تلاش بی وقفه و با همراهی و همیاری کاربران، وارش اسپرت توانست به عنوان پربازدیدترین سایت هواداری-ورزشی شمال ایران دست پیدا کند و تا به امروز نیز با حفظ این رتبه همچنان به کار خود ادامه دهد .

 

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان که تا چند روز دیگر وارد بیستمین ماه فعالیت خود می شود ، همواره سعی بر آن داشته تا با اطلاع رسانی درست از حواشی کاذب اطراف تیم بکاهد ، ضمن اینکه هر گاه دیدگاهی انتقادی از سوی هواداران وجود داشته آن را بروز دهد که همین مسئله مهر تائیدی بر عدم وابستگی این سایت به اشخاص و یا نهاد خاصی را خواهد  زد .

کادر مدیریتی وارش اسپرت همیشه سعی کرده تا بدور از هر گونه خط و خطوط ، علایق خود را درمطالب منتشره در صفحه اصلی سایت وارد نکند که همین مسئله باعث شده است تا مطالب و اخبار این سایت مورد توجه دیگر رسانه های نوشتاری قرار گرفته و بسیاری از آن ها را به نقل از هواداران داماش گیلان منتشر کنند .

 

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان هیچ وقت تلاش های خود را در فضای مجازی محدود نکرد و در مقوله های مختلف با کمک سایر اعضا و هواداران حاضر در دنیای مجازی توانسته است برای حمایت از داماش بر روی سکوها هم اقداماتی انجام دهد که از مهمترین آنها می توان به رساندن صدای یاری طلبی داماش به گوش مسئولین از طریق هواداران حاضر بر روی سکوهای استادیوم اشاره کرد . مطمئنا با کمی تفکر و تحقیق متوجه خواهیم شد که در هیچ استادیومی چنین شعارهایی با این هماهنگی سرداده نشده است که این خود اهمیت موضوع را بیشتر روشن خواهد کرد.
در این مدت همواره سعی بر این داشته ایم تا نقش یک پل ارتباطی برای نزدیک تر شدن هواداران و باشگاه را داشته باشیم و مطمئنا تعداد اعضا و میزان بازدید روزانه سایت از میزان موفقیت ما در این راه خبر می دهد ، ضمن آنکه حضور چند صد نفری هواداران در فراخوان های اینترنتی نیز هرگز نباید نادیده گرفته شود که نشان دهنده اتحاد آنها نیز هست.

 

این روزها سکوت و روحیه ماخوذ به حیای مدیران وارش اسپرت باعث سواستفاده دشمنان شده تا به داخل تیم نفوذ کنند و با انتقال اطلاعات دروغین سعی در زیر سوال بردن شأن و شخصیت وارش اسپرت داشته باشند و متاسفانه در این بین برخی اشخاص نیز اسیر این حاشیه سازی ها شده اند .

همیشه گفته ایم و به آن اعتقاد داشته ایم که مالکان واقعی این سایت کاربران آن و کلیه هواداران داماش هستند و توهین و افترا به این سایت و عقایدش ، تنها توهین به مدیران سایت نیست بلکه تیم مدیریتی سایت فقط نماینده هواداران در دنیای مجازی می باشند که بدون هیچ گونه چشم داشتی در راه اعتلای نام داماش و شهر رشت از وقت و هزینه خود میگذرند تا قدمی برای این شهر برداشته باشند .

در واکنش به این حرکات وارش اسپرت تا اطلاع ثانوی با هیچکدام از اشخاص و بازیکنان باشگاه مصاحبه اختصاصی نخواهد داشت و با توجه به مشکلات فعلی باشگاه در قبال برخی مسائل نیز "سکوت" پیشه خواهد کرد اما از آنجایی که برای ما تنها تیم مهم است و نه اشخاص در صورت عدم جلوگیری عوامل مدیریتی باشگاه از برخی حرکات که حتی در روزگذشته نیز چشمه هایی از آن را شاهد بودیم مجبور خواهیم شد تا در برخی موارد شفاف سازی کنیم  .

 

تیم مدیریتی وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان