مالک باشگاه داماش گیلان گفت: آنهایی که بی اخلاقی می کنند از ما نیستند و هرگز اخلاق را فدای نتیجه نمی کنیم.
به گزارش وارش اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه داماش گیلان، اسماعیل حاجی پور پیش از شروع تمرین روز جمعه داماشی ها با حضور در رختکن داماش، برای دقایقی در جمع اعضای این باشگاه صحبت کرد.

مالک داماش با اعلام حمایت از سرمربی این باشگاه اظهار کرد: هادی طباطبایی سرمایه این شهر است و هرگز این سرمایه با ارزش را از بین نمی بریم. بنده با تمام وجود حامی او هستم چرا که او با جوانمردی به اینجا آمده و تا اینجا کمتر از همه پول گرفته و با شرفش و با تمام وجودش در حال کار کردن است.

وی ادامه داد : برای فصل آینده هم از طباطبایی برنامه می خواهیم و مهم نیست که در چه لیگی حضور داشته باشیم. مهم این است که ما تا آخر در کنار داماش هستیم و خواهیم ماند.

حاجی پور با بیان اینکه ثروتمند نیستم اما تاکنون تمام تلاشم را برای پرداخت هزینه ها و قراردادها انجام داده ام، گفت: آمده ایم و با تمام وجود تا آخر هم هستیم تا به آنچه که می خواهیم برسیم . چرا که من فرزند این شهرم و به مردم و تیم و جوانان شهرم عشق می ورزم و برای شادی و موفقیت آنها هر آنچه در توان داشته باشم انجام می دهم.

وی با اشاره به اینکه داماش هنوز چیزی را از دست نداده، افزود: در سالهای گذشته هم ما چنین وضعیتی را با استقلال شهرداری رشت داشتیم اما در نهایت موفق به صعود شدیم، چون بازیکنان به خودشان آمدند و با جان و دل تلاش کردند. رمز موفق شدن شما هم این است که به خودتان بیایید. این نتایج در شان نام داماش و هواداران بی نظیرمان نیست. شما چیزی کمتر از سایر تیمها ندارید. فقط باید خودتان باشید و با یکدلی و همدلی برای موفقیت داماش و بازگرداندن شادی به هواداران از تمام توان تان مایه بگذارید. البته این را بگویم که تا تغییری در روند نتیجه گیری به وجود نیاید، اشتیاقی به تلاش برای پرداخت مطالباتتان هم وجود نخواهد داشت.

 

مالک داماش گیلان تنها گله خود از بازیکنان این باشگاه را بابت مسایل اخلاقی ذکر کرد و گفت: رفتار صورت گرفته دور از فرهنگ شهر ما و باشگاه ما بوده و از هادی طباطبایی بابت برخورد با آن تشکر می کنم. ورزش برای دوستی و مودت و جوانمردی است. آنهایی که بی اخلاقی و بی انضباطی می کنند از ما نیستند. ما نتیجه را می بازیم اما اخلاق را هرگز فدای نتیجه نمی کنیم.

وی اضافه کرد: مردم شهر ما مردم با فرهنگی هستند. شهر رشت شهر اولین هاست. چطور ممکن است دو هم تیمی به گونه ای با هم رفتار کنند که در شان باشگاه داماش نباشد. ما اول یک باشگاه فرهنگی هستیم و بعد یک باشگاه ورزشی. اخلاق برایمان از همه چیز مهمتر است.

حاجی پور با اشاره به اهمیت سه بازی آینده داماش تصریح کرد: کار ما سخت شده است اما با کسب نه امتیاز از سه بازی آینده می توانیم جبران کنیم و امیدوار باشیم. در سه بازی آینده راهی جز برد نداریم. شما اگر خودتان باشید می توانید شادی و امید را به هواداران باز گردانید.

 

منبع: سایت رسمی داماش