داماش با کادر مدیریتی جدید خود در ابتدای فصل روزهای خوشی را برای هوادارانش نوید می داد اما در فاصله سه هفته مانده به پایان دور اول رقابت های دسته دوم باشگاه های کشور صعود خود را با اما و اگر روبرو می بیند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، این در حالی است که در ابتدای فصل داماشی ها با بازگرداندن بازیکنان با تجربه ای همانند مختاری و نظیف کار وحضور بازیکنانی با سابقه لیگ برتری همانند همرنگ و هوتن و…تیمی مقتدر را نوید می داد.
اما رامیز محمداف پس از چند هفته در داماش به بن بست رسید و هادی طباطبایی پیشکسوت فوتبال رشت به عنوان سرمربی داماشی ها برگزیده شد.
طباطبایی که به هر پیشنهادی بله نمی گفت در مقابل مدیران ومالکان داماش(تیم شهرش) که رفاقت دیرینه ای با آنان داشت مقاومت نکرد و هدایت آبی پوشان رشتی را بر عهده گرفت. طباطبایی با جذب چند بازیکن دیگر همانند متوسل زاده وصبوری سعی در تقویت تیم بر آمد و پس از مدتها به سه برد متوالی دست یافت وهمگان را به آینده این تیم امیدوار کرد .همگی کارشناسان فوتبال رشت توان فعلی تیم داماش را فراتر از نتایج فعلی می دانند و معتقدند عدم به کار گیری درست از بازیکنان در مواقع مختلف باعث عدم کسب نتیجه شده است و در صورت استفاده به موقع و درست از بازیکنان تیم داماش به راحتی حریفان خود را همانند دیدار مقابل تیم های بالای جدولی شهرداری بندرعباس و شهرداری فومن از پیش روی بر می دارند اما شکست سنگین این هفته داماش مقابل شهرداری کاشان همگان را پس از سه برد پیاپی به شوک فرو برد.

محمدرضا حاجی پور سرپرست تیم داماش درخصوص شکست عجیب مقابل شهرداری کاشان گفت:بعد از بدنسازی نیم فصل که برای 19بازی خود را آماده کرده بودیم در دیدار مقابل استقلال آبی به دلیل فشار بدنسازی نیم فصل موفق به پیروزی نشدیم .در دیدار مقابل شوشتر نیز اشتباهات شدید داوری مانع کسب پیروزی شد.پس از آن روند موفقیت های ما آغاز شد اما ترکش کمیته انضباطی از دیدارهای قبلی مقابل کاشان گریبانگیر تیم ما شد و علاوه بر آن در این دیدار ،حدفاصل دو هفت دقیقه در نیمه اول ودوم شاکله تیم ازهم پاشید وباعث کسب این نتیجه شد این در حالی بود که قبل از دریافت گل موقعیت های صددرصد گلزنی را ازدست دادیم و روی ضدحمله و سه اشتباه فردی گل ها را دریافت کردیم.
وقوع این نتیجه پس از این روند خوب باعث شده است هوادارن داماش وقوع هرنتیجه ای را دور از انتظار ندانند.این در حالی است که سه هفته به پایان دور اول این رقابتها باقی است وباید دید داماشی ها سال بعد را در کدام دسته رقابتها فوتبال باشگاه های کشور سپری خواهند کرد!
حاجی پور در این خصوص می گوید: ازاشتباهات انجام شده درس گرفتیم واین باخت را فراموش می کنیم. دوبازی خانگی داریم که امیدواریم با پشتوانه همیشگی خودمان یعنی هواداران نتیجه خواهیم گرفت و یک بازی بیرون از خانه مقابل شهرداری ماهشهر.تمام تمرکز تیم را بر روی این سه بازی وکسب 9 امتیاز معطوف کرده ایم.امیدواریم کمیته داوران هم جانب عدالت را رعایت کند و زحمات یک ساله عوامل یک تیم را با اشتباهات خود هدر ندهند.

 

مصاحبه: سینا معتدل

دی اسپورت