اسماعیل حاجی پور به حکم محرومیت هواداران داماش در دربی شهر باران واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: پیرو اعتراض به استیناف از طریق استاندار محترم هم پیگیر حقوق فوتبالدوستان رشتی هستیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، اسماعیل حاجی پور در مورد حکم محرومیت در نظر گرفته شده برای هواداران داماش اظهار داشت: به شدت به این حکم معترض هستیم و برای ما ابهامات زیادی وجود دارد. چطور ممکن است چنین حکم سنگینی را برای یک دیداری که پنجاه روز پیش برگزار شده و تازه در آن داماش هم مهمان بوده صادر کنند و به یکباره و پس از اتفاقات رخ داده در هفته جاری در فاصله هفتاد و دو ساعت تا برگزاری دربی به ما اعلام کنند.

وی افزود: بازی گل ریحان و داماش در کرج در تاریخ سی ام شهریور برگزار شده بود. رای انضباطی آن در تاریخ چهاردهم آبان صادر شده ولی در آخر وقت اداری امروز (بیست و یکم آبان) در آستانه بازی داماش و سپیدرود به ما ابلاغ شده تا فرصت چندانی هم برای تجدید نظر خواهی در استیناف برای ما وجود نداشته باشد. خواهان دریافت پاسخ خود در خصوص این موارد هستیم.

حاجی پور با بیان اینکه این نوع رفتار در قبال فوتبالدوستان رشتی منصفانه و عادلانه نبوده ، تصریح کرد: سالهای سال است که هواداران فوتبال رشت چشم انتظار تماشای این دیدار جذاب نشسته اند و اکنون نباید این حق از آنها سلب شود. تماشای دربی شهر باران حق مردم رشت است.

وی یادآور شد: هواداران مطمئن باشند که به شدت پیگیر حق آنها هستیم. پیرو نامه اعتراض به استیناف نامه ای برای آقای دکتر زارع استاندار محترم گیلان فرستادیم و ایشان هم با همکاری آقای قاسم نژاد معاونت محترم سیاسی امنیتی و سایر دستگاههای ذیربط پیگیر این قضیه هستند تا زمینه حضور فوتبالدوستان در ورزشگاه فراهم شود.

حاجی پور خطاب به هواداران گفت: از هواداران مثل همیشه انتظار صبوری و خویشتن داری دارم. ما از طریق قانونی پیگیر هستیم و امیدواریم که منتج به نتیجه شود.