دیار وارش:  مالک باشگاه داماش گیلان ضمن قدرانی از زحمات رامیز محمدٱف در مورد سرمربی آینده این باشگاه گفت: با بررسی شاخصه های لازم در کمیته فنی باشگاه، بهترین تصمیم را برای نیمکت سرمربیگری داماش خواهیم گرفت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، اسماعیل حاجی پور پس از قطع همکاری این باشگاه با رامیز محمدٱف اظهار داشت: قدردان زحمات ایشان هستیم. او در مورد همکاری با داماش گیلان فداکاری کرده و ما هیچگاه این موضوع را فراموش نخواهیم کرد.
وی افزود: پس از جدایی سرمایه گذار آذربایجانی و با وجود رابطه دوستی و آشنایی دیرینه با ایشان، با جوانمردی تمام به پای تیم ایستادند و بدون هیچگونه دریافتی و با جدّیت به کار خود ادامه دادند. این احساس مسئولیت و پایمردی ایشان، بسیار با ارزش و غیر قابل جبران است.

 
مالک باشگاه داماش گیلان در مورد اینکه رامیز محمداف بخشی از حق و حقوقش را به داماش هدیه کرده، تصریح کرد: این نیز نظر لطف این مربی را نشان می دهد، اما مطالبات ایشان به زودی پرداخت می گردد و پس از تعیین سرمربی تیم، در یک ضیافتی ضمن معرفی سرمربی جدید از تلاش آقای محمداف قدردانی خواهد شد تا به نحو شایسته پاسخگوی زحمات ایشان باشیم.
حاجی پور در خصوص انتخاب سرمربی جدید داماش گیلان تصریح کرد: با توجه به فرصتی که داریم می خواهیم با در نظر گرفتن تمامی جوانب و با نهایت دقت انتخابی اصلح برای داماش انجام دهیم. با تعیین شاخصه های لازم در کمیته فنی باشگاه در حال بررسی گزینه های مختلف هستیم، تا بهترین تصمیم برای باشگاه اتخاذ گردد.

 
وی توانمندی و شایستگی های فنی، اخلاق مداری، بومی بودن و… را از شاخصه ها و ملاک های انتخاب سرمربی آینده داماش عنوان کرد و افزود: امیدواریم در نهایت و پس از مشخص شدن سرمربی باشگاه، در ادامه راه با قدرت در مسابقات ظاهر شویم.