پرواز مستقیم روز سه شنبه کاروان داماش به شیراز‌ لغو و تمرین روز چهارشنبه این تیم نیز تعطیل شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، رقابت های لیگ یک باشگاه های کشور در حالی به پایان نیم فصل نزدیک می شود که پیش بینی می شد، حضور همزمان داماش، سپیدرود و ملوان تنور این رقابت ها را برای گیلانی ها داغ نگه دارد و شاهد قدرت‌ نمایی فوتبال گیلان حداقل در سطح دوم فوتبال ایران باشیم!
اما تا پایان هفته پانزدهم، کسب نتایج تیم های گیلانی به گونه ای رقم خورد که لاجوردی‌‌ پوشان شهرباران تنها امید لیگ برتری شدن فوتبال دوستان گیلانی قلمداد می شوند.

در فاصله دو هفته به پایان نیم فصل اول، داماشی ها در حالی با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ یک ایستاده اند که از نظر دریافت مطالبات، طبق شواهد تنها تیم لیگ یکی محسوب می شوند که هیچ گونه دریافتی از قراردادهای این فصل نداشته اند و فقط با دریافت چند پاداش امرار معاش کرده اند!

در آستانه دیدار روز جمعه داماش گیلان برابر قشقایی شیراز اخبار مخابره شده حکایت از این دارد که کارد به استخوان اعضای تیم رسیده است…
اولتیماتوم و درد و دل کاپیتان داماش بعد از پایان دیدار داماش با شهرداری تبریز، لغو بلیط پرواز مستقیم رشت به شیراز و تعطیلی تمرین روز چهارشنبه لاجوردی‌پوشان موجب شد تا بار دیگر زخم قدیمی داماشی ها برای هواداران‌ وفادارشان سر باز بزند تا با این شرایط اعزام داماشی ها به شیراز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد!

البته اخبار تایید نشده از گوشه و کنار تیم حکایت از این دارد که مدیران باشگاه به اعضای تیم اعلام کرده اند که در تکاپو هستند تا پیش از ظهر فردا(پنجشنبه) مبلغی را به حساب بازیکنان پرداخت کنند؛ اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا حاشیه ا‌ی که چند صباحی است در اردوی داماشی ها کمین کرده، می تواند در روند صعودی «موفق‌ترین تیم گیلانی لیگ یک» خللی ایجاد کند یا خیر؟