وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: آخرین تمرین تیم های داماش گیلان و استقلال تهران پیش از رویارویی این دو تیم ، عصر چهارشنبه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

 

به گزارش وارش اسپرت . طبق برنامه تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 17:30 و سپس استقلالی ها از ساعت 18:40 هر کدام به مدت یک ساعت به انجام آخرین تمرین خود پیش از رویارویی با یکدیگر پرداختند. گزارش حواشی این دو تمرین را در ادامه خواهید خواند:

 

– 150 هوادار داماشی در تمرینات هر دو تیم حاضر بودند . هواداران داماش گیلان با شعار "اس اس رفت و برگشت، هم تو تهران هم تو رشت" و "4 تائی ها" برای تیم استقلالی ها کری خواندند.

 

علی نظرمحمدی - تمرین داماش و استقلال

 

– درحاشیه تمرین داماش گیلان علی نظرمحمدی یک بار در چارچوب دروازه داماش قرار گرفت و یک ضربه شوت را مهار کرد که با تشویق هواداران داماش همراه بود.

 

 

 

– امیر قلعه نوئی سرمربی تیم استقلال چندین بار با شعار "امیر بچه رشتی" مورد تشویق هواداران داماش قرار گرفت که وی با تکان دادن دست به آنها پاسخ داد. همچنین جواد نکونام و فرهاد مجیدی نیز دیگر افرادی بودند که از سوی داماشی ها تشویق شدند.

 

 

 

– در انتهای تمرین داماش و با ورود استقلالی ها قلعه نوئی و کادرفنی داماش با یکدیگر شروع به خوش و بش گرم و صمیمانه ای کردند. سرمربی استقلال در پایان تمرین از خبرنگاران حاضر خواست تا از قول وی از هواداران داماش و هیات فوتبال بابت میزبانی تشکر کنند.

 

 

– هواداران داماش گیلان با شعار پژمان امپراطور، پژمان نوری را سوژه خود قراردادند. آنها با شعاری به مصاحبه معروف نوری در برنامه نود اشاره کردند و وی را مورد شماتت قراردادند.

 

 

– در لحظاتی از تمرین استقلال بین هواداران داماش و لیدرهای استقلال درگیری لفظی پیش آمد که پس از چند دقیقه مشکل بین آنها برطرف شد.

 

 

– در پایان تمرین داماشی ها به هتل نرگس زیباکنار رفتند تا شب پیش از بازی را در این هتل سپری کنند. همچنین تیم استقلال نیز در هتل کادوس اسکان پیدا کرد.

 

دیگر عکس ها :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید