دیار وارش: حاشیه نگاری اختصاصی وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان از دیدار تیم های بادران نوین تهران و داماش گیلان که در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ دو با برتری یک برصفر تیم بادران خاتمه یافت را در این مطلب می خوانید:

 

-درحالی در فاصله 24 ساعت مانده به مسابقه، خبرها از احتمال تغییر در محل برگزاری دیدار تیم های بادران نوین و داماش گیلان به استادیوم شهرک قدس قلعه حسن خان خبر می داد، با مخالفت باشگاه داماش گیلان، این بازی در همان محل از پیش اعلام شده، یعنی استادیوم کارگران تهران برگزار شد. 

-پیش از آغاز دیدار تیم های بادران نوین و داماش گیلان، بازیکنان دو تیم به دلیل درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، یک دقیقه سکوت کردند. 

-هادی طباطبایی که تنها سه روز از انتصابش به سمت سرمربی داماش گیلان می گذشت در این بازی توانست بر روی نیمکت لاجوردی پوشان بنشیند. آی دی کارت طباطبایی روز قبل از مسابقه صادر شده بود. 

-اکبر میثاقیان سرمربی تیم اول بادران تهران با حضور در جایگاه، از تماشاگران ویژه دیدار دو تیم بادران نوین و داماش گیلان بود. 

-بازیکنان داماش در دو صحنه معتقد به خطای پنالتی به سود خود بودند. در یکی از این صحنه ها ضربه حامد اکبری پور با دست بازیکن بادران نوین به کرنر مشایعت شد. همچنین در صحنه ای دیگر داور به زعم حاضرین در استادیوم کاملا به اشتباه در دقیقه 72 ضمن اعلام خطا، کارت زرد دوم را به علیرضا نظیف کار مدافع و کاپیتان لاجوردی پوشان داد تا داماش از این دقیقه 10 نفره به بازی ادامه دهد.  

– در دقایق پایانی هادی طباطبایی سرمربی داماش گیلان که تا آن لحظه ساکت بود و همه را آرام می کرد، در اعتراضی شدید به ناظر مسابقه گفت تا کی داور سر تیم ما را ببرد و سکوت کنیم؟!

بنابر مشاهده حاضرین، ناظر مسابقه نیز در گزارش خود بر اشتباهات داوری در این مسابقه صحه گذاشت. 

-در دقایق پایانی نیمه دوم، سرمربی و یکی از اعضای کادرفنی بادران نوین توسط داور مسابقه از روی نیمکت اخراج شدند. 

-در پایان بازی، هادی طباطبایی بازیکنان داماش را در زمین جمع کرد و به آن ها دلداری داد و از آن ها خواست که به دیدار بعدی فکر کنند.