دیدار تیم های داماش گیلان و برق جدید شیراز در چهارچوب دومین هفته از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در استادیوم عضدی با یک گل به سود برقی ها خاتمه یافت. حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:

 

-در حالی این دیدار از چند روز قبل رایگان اعلام شده بود، اما تا فاصله سی دقیقه به زمان اعلام شده برای  شروع مسابقه، در کمال تعجب باجه های فروش بلیط اقدام به بلیط فروشی می کردند و مامورین ورودی استادیوم و اخذ بلیط نیز اجازه حضور تماشاگران بدون خرید بلیط را نمی دادند! در نهایت و در ساعت 13:45 ، تماشاگران اجازه حضور رایگان در استادیوم را پیدا کردند. 

نکته عجیب اینکه بلیط های سه هزار تومانی و مختص لیگ دسته اول که باید برای بازیهای سپیدرود و ملوان مورد استفاده قرار بگیرد در این بازی استفاده می شد!

بلیط سه هزار تومانی - بازی داماش و برق جدید شیراز

 

-سعید مرتضوی بازیکن رشتی و سابق داماش و فعلی برق جدید شیراز که تک گل پیروزی بخش برقی ها در این مسابقه را نیز به ثمر رساند، پیش از آغاز بازی از سوی تماشاگران داماش مورد تشویق قرار گرفت. مرتضوی در واکنش به این تشویق ها، پیراهنی که بر روی آن عبارت دنیا فقط رشت درج شده بود را به هواداران داماش نشان داد. 

سعید مرتضوی بازیکن برق - بازیکن سابق داماش - گزارش تصویری بازی داماش و برق جدید شیراز

 

-با تعطیلی مسابقات لیگ دسته اول، برخی از بازیکنان رشتی و سابق داماش که شاغل در تیم های دیگر بودند، در جایگاه ویژه و سکوهای عضدی دیده شدند. رضا کاردوست، سعید طالبی، سعید اسماعیل پور، محمدرضا مهدوی ، مصطلفی حاجتی، افشین چاوشی و برخی بازیکنان و چهره های دیگر از جمله تماشاگران ویژه بازی داماش و برق جدید شیراز بر روی سکوها و یا جایگاه ویژه استادیوم شهید عضدی رشت بودند. 

Damash---new-Bargh--17--yAvVxDd

 

Damash---new-Bargh--30--BLSvzWJ

 همچنین مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بر روی سکوهای عضدی بود. 

نکته جالب اینکه باز هم در بازی داماش، جایگاه ویژه تقریبا از مسئولین فوتبالی و غیر فوتبالی خالی بود!

مسعود رهنما داماش گیلان - برق جدید شیراز

 

-بنری از مرحوم شایان صدیقی از هواداران متعصب داماش گیلان که به تازگی به دیار باقی شتافت، در این بازی بر روی فنس های استادیوم شهید عضدی نصب شده بود. 

 

-درحالی که قرار بود دیدار تیم های داماش گیلان و برق جدید شیراز طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال به مانند دو دیدار دیگر گروه از ساعت 14:45 آغاز شود، به درخواست تیم برق جدید شیراز و موافقت باشگاه داماش، قرار بر آن شد که سی دقیقه زودتر، یعنی ساعت 14:15 دقیقه برگزار شود اما در نهایت و بالاخره در ساعت 14:30 آغاز شد.

داماش گیلان 0-1 برق جدید شیراز

 

-داور مسابقه در دقایقی از بازی با عدم اعلام پنالتی محرز به سود داماش که با خطای هند کاملا مشهود بازیکنان برق جدید شیراز رخ داده بود و به دنبال آن عدم اعلام دو کرنر و چند صحنه محرز خطای دیگر از سوی بازیکنان برق و به دنبال آن اخراج یکی از اعضای کادر پزشکی داماش، موجبات تشنج در جریان بازی و اعتراض سکوها را فراهم کرد. 

در صحنه پنالتی اول داماشی ها نیز داور مسابقه در کمال تعجب خطا را در بیرون محوطه تشخیص داد اما در نهایت با اعلام کمک داور مسابقه اعلام پنالتی شد. این صحنه با اعتراضات ممتد و طولانی برقی ها همراه بود تا دقایق زیادی از مسابقه بدین شکل تلف شد، پنالتی داماش از دست برود و در نهایت هشت دقیقه نیز در پایان بازی اعلام وقت تلف شده بشود. 

اعتراض عجیب تیم برق جدید شیراز نسبت به پنالتی محرز به سود داماش

 

-برای اولین بار دیدارهای داماش گیلان به سه صورت مختلف توسط وارش اسپرت تحت پوشش قرار گرفت. پوشش رادیو داماش از طریق وبسایت وارش اسپرت، گزارش لحظه به لحظه از طریق کانال تلگرام وارش اسپرت و پوشش زنده تصویری مسابقه از طریق بخش لایو استوری اینستاگرام وارش اسپرت (با تصویربرداری محمدرضا مرادی از هواداران داماش) ، راه های دنبال کردن دیدار تیم های داماش گیلان و برق جدید شیراز به صورت لحظه به لحظه بود.