وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: از هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران، تیم فوتبال داماش گیلان عصر چهارشنبه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای راهیان کرمانشاه بود که این تیم را با تک گل سعید مرتضوی در دقیقه 5+90 شکست داد! حاشیه نگاری این دیدار را در ادامه خواهید خواند. 

 

– بلیط های این بازی با قیمت 5 هزار تومان فروخته می شد که با اعتراض هواداران و به دستور الماسخاله بازی بدون بلیط و رایگان اعلام شد. حدود 1500 تماشاگر با پراکنده شدن در سکوهای عضدی این بازی را از نزدیک تماشا کردند. 

 

– در میان تعجب حاضرین در استادیوم، داماش گیلان در این دیدار از لباس های سفید خود استفاده کرد. این در حالی است که داماش میزبان مسابقه بود و رنگ لباس راهیان کرمانشاه نیز قرمز رنگ بود!! عدم درج نام اسپانسر از دیگر نکات قابل توجه البسه داماشی ها بود.

 

– در ابتدای مسابقه هادی سهرابی به عنوان کاپیتان داماش به صورت ویژه و چندین مرتبه از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

 
 
– عدم وجود تابلوهای تبلیغاتی در استادیوم از نکات قابل توجه این مسابقه بود.

 

– یکی از بازیکنان راهیان در کنار زمین اقدام به حاشیه سازی های می کرد که تماشاگران با شعاری جالب وی را "درغگوی بی ادب" خطاب کردند. 

 

– در دقیقه حدود 35 مسابقه عده ای از تماشاگران برعلیه عابدینی اقدام به شعارهایی تند کردند و برعلیه عبدالله مرغوب نیز شعار حیا کن و رها کن سردادند! 

 

– مهندس عیسی مهدوی فرماندار رشت به مانند بازی های گذشته از مهمانان ویژه بازی خانگی داماش بود. در بین دو نیمه نیز با حضور فرماندار از تیم فوتبال 7 نفره تقدیر به عمل آمد. 

 

– افشین ناظمی سرمربی سپیدرود رشت و مربی و سرمربی سالیان گذشته داماش گیلان به مانند دیدار برابر پاس همدان، در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

 

– پس از اخراج هادی سهرابی در دقایق پایانی مسابقه، همه منتظر بودند که ببینند وی بازوبند را به چه کسی میدهد که او پس از پیمودن نیمی از زمین بازوبند را به دروازه بان 23 ساله داماش، بهنام لایقی فر داد. 

 

– امید هرندی پس از تشویق از سوی هواداران، در انتهای مسابقه به سمت جایگاه پشت دروازه رفت و با هواداران به گفتگو پرداخت.

 

– سعید مرتضوی که در دقایق پایانی وقت قانونی مسابقه به میدان آمده بود، در دقیقه 5+90 موفق به گلزنی شد. وی پس از به ثمر رساندن با درآوردن پیراهن اصلی، پیراهنی را نشان داد که بر روی آن جمله "دنیا فقط رشت" حک شده بود. 

 

– در انتهای مسابقه و پس از اینکه تماشاگران تیم را به سوی خود فراخواندند، داماشی ها به شکلی جالب و با بالا و پایین بردن دست های زنجیر شده به صورت هماهنگ با هواداران به ابراز احساسات پرداختند. 

 

– داماش گیلان با پیروزی در این دیدار پس از 370 روز توانست طلسم شکنی کند و در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برد کسب کند. آخرین برد داماش در عضدی به دیدار برابر ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر گذشته بر میگشت. داماش در آن دیدار که در هوایی مثل امروز باران و روز 2 آبان 1392 برگزار شد توانست ذوب آهن را با حساب 5 بر یک شکست دهد.