دیدار داماش گیلان و سردار بوکان در چهارچوب هفته سوم مرحله نهایی لیگ دو در هوایی سرد و طوفانی با تک گل میلاد پورصف شکن به سود داماش گیلان خاتمه یافت. حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه این مطلب خواهید خواند: 

 

-با وجود هوایی نامساعد حدود سه هزار هوادار داماش گیلان خود را به استادیوم سردارجنگل رشت رسانیده بودند. وضعیت آب و هوایی به خصوص در نیمه دوم مسابقه با باد و باران شدیدی همراه بود اما این وضعیت طوفانی نیز مانع از تشویق های پرشور تیفوسی های هوادار ابرهای طوفانی شهر باران، داماش گیلان نشد و هواداران تا پایان به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

damash-1-0-sardar-Boukan--27--havadaran-DyFPzZD

 

-پیش از شروع مسابقه تعدادی از لیدرها و هواداران داماش گیلان به نشان خوش آمد گویی به نزد معدود هواداران بوکانی رفتند و با دسته گل از آن ها استقبال کردند. هواداران داماش با شعاری تیم بوکان را نیز در هنگام مراسم ابتدایی مسابقه مورد تشویق قرار دادند.

damash-1-0-sardar-Boukan--DxHBXMB

 

damash-1-0-sardar-Boukan--2--CzAFKYR

  

-اسماعیل حاجی پور مالک و محمدمهدی الطافی مدیرعامل داماش به همراه فرهاد خراسانی مسئول حقوقی تیم سپیدرود، نیمه اول بازی را از روی سکوهای استادیوم تماشا کردند که این موضوع مورد تشویق داماشی ها قرار گرفت.

 

-آرمین منفرددوست مدافع راست رشتی داماش گیلان در دقیقه 2 مسابقه دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد تا داماشی ها در همان ابتدای مسابقه یک تعویض اجباری داشته باشند. از میزان مصدومیت منفرددوست فعلا خبری در دست نیست و وی قرار است امشب MRI بگیرد تا مصدومیت و میزان آن مشخص شود. 

damash-1-0-sardar-Boukan--17--masdoum-armin-monfared-DNwWCTK

  

damash-1-0-sardar-Boukan--18--armin-monfared-CAwYxTB

   

-داوری این مسابقه در چندین و چند صحنه از خطاهای مشکوک به پنالتی به سود داماش به راحتی عبور کرد. صحنه مشکوک به هند درون محوطه جریمه، شارژ سعید طالبی توسط مدافع حریف در دقیقه 58 و خطا بر روی صادق رضایی در ثانیه های پایانی مسابقه از جمله صحنه های مشکوکی بود که توسط داور بازی نادیده گرفته شد. 

 

-میلادپورصف شکن پس از گل و در خوشحالی پیراهنش را در آورد تا از سوی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شود. پورصف شکن که بهترین گلزن داماش تا به اینجای این فصل بوده است با این گل، هشت گله شد. 

damash-1-0-sardar-Boukan--25--EvTBwQI

 

damash-1-0-sardar-Boukan--26--zYLBSFA

 

-در طوفان شدید استادیوم سردارجنگل، سرمربی، کادر و بازیکنان داماش گیلان در انتهای مسابقه به طور ویژه مورد تشویق هواداران داماش گیلان قرار گرفتند. 

damash-1-0-sardar-Boukan--34--DBADRQw