دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و آبی پوشان اردبیل در نبردی پرگل با حساب 5 بر 1 به سود داماشی ها خاتمه یافت. حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان رادر ادامه این مطلب مشاهده می فرمائید:  

-حدود سه هزار هوادار داماش بر روی سکوهای استادیوم پیر عضدی حاضر بودند. هواداران داماش نود دقیقه بدون وقفه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند و در پایان نیز مزد تشویق هایشان را با پیروزی پر گل گرفتند.

Damash---Ardabil--16--havadar-zTZvQvj

-درحالی که تماشاگران به مانند بازی های گذشته قصد داشتند از درب های اصلی استادیوم وارد شوند با صحنه ای جدید مواجه شدند؛ دو طرف سکوهای رو به روی جایگاه با داربست هایی بسته شده بود و بنرهایی بر روی آن با این مضمون نصب شده بود: ” بر اساس اعلام دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استفاده از سکوهای محصور شده به دلیل خطر ریزش اکیدا ممنوع می باشد” . بدین ترتیب هواداران برای حضور بر سکوهای جنوبی استادیوم از درب هتل المپیک در خیابان منظریه مشایعت شدند.
گفته می شود با بررسی ها صورت گرفته قرار است کار تعمیرات و بازسازی در سکوهای رو به روی جایگاه استادیوم عضدی به زودی آغاز شود.

Damash---Ardabil--xMQIBzd

 

Damash---Ardabil--32--saloo-khali-AZAPvHw

-با جدایی علیرضا نظیف کار از داماش و محرومیت محمد مختاری که در بازی جنجالی مقابل پتروکیان از سوی داور مسابقه اخراج شده بود، محمد همرنگ بازوبند کاپیتانی داماشی ها در این بازی را بر بازو بسته بود.

Damash---Ardabil--2--hamrang-capitan-BvNSOSM

-برای مراسم ابتدایی این مسابقه بنری از سوی هیات فوتبال گیلان تهیه شده بود که درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تسلیت گفته شد. همچنین پیش از آغاز مسابقه به همین دلیل یک دقیقه سکوت اعلام شد. 

Damash---Ardabil--6--BPGXxBU

 

-هادی طباطبایی سرمربی داماش گیلان که گمان می رفت در بازی جنجالی با پتروکیان شوشتر از سوی داور مسابقه اخراج شده است،‌ پس از استعلام از فدراسیون مشخص شد که مشکلی برای حضور بر روی نیمکت داماشی ها در دیدار مقابل آبی پوشان اردبیل ندارد. 

Damash---Ardabil--12--nimkat-tabtabayi-yYPRGF6 

-تیم آبی پوشان (شهرداری) اردبیل در حالی پای به میدان عضدی می گذاشت که در لیست این تیم نام 17 بازیکن درج شده بود. همچنین با عدم حضور اکبرخلیل نسب سرمربی این تیم که به دلیل مباحث مالی از حضور در رشت امتناع کرده بود، رامین مجیدی مربی دروازه بانان اردبیلی ها کار هدایت و کوچ نماینده اردبیل را برعهده داشت.

-در کمال تعجب بازوبند کاپیتانی تیم آبی پوشان اردبیل، بازوبندی با لوگوی تیم منچستریونایتد انگلیس بود!

Damash---Ardabil--8--ADMBKJz
 
-هواداران تیفوسی داماش پیش از آغاز مسابقه بنری را در رختکن داماشی ها نصب کردند که بر روی آن نوشته شده بود: ” دست من در دست تو؛ من برای تو فریاد خواهم زد… تو برای من بجنگ “

Damash---Ardabil--1--baner-tifousi-xIJGKTv

-سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود رشت از جمله تماشاگران ویژه بازی داماش گیلان و آبی پوشان اردبیل بر روی سکوهای سیمانی عضدی در پشت نیمکت این تیم بود.

Damash---Ardabil--30--haghshenas-BRYNTzP

-علیرضا صبوری آزاد خرید جدید داماشی ها که دومین بازی خود برای این تیم را تجربه می کند و نمایش قابل توجهی را نیز از خود نشان داد به دلیل مصدومیت تعویض سوم داماش را رقم زد. هنوز از میزان مصدومیت وی خبری در دست نیست.

Damash---Ardabil--15-sabouri-motevaselzadeh-BZVEKwG

-هواداران حاضر در جایگاه تیفوسی پلاکاردهایی را در دست داشتن که بر روی آن با حروف لاتین نام این جایگاه و عدد 12 به معنای یار دوازدهم نوشته شده بود.

Damash---Ardabil--29--tifousi12-xYPyDYd

تشویق اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان در حین و انتهای مسابقه و همچنین محمدرضا حاجی پور سرپرست باشگاه داماش گیلان که در این بازی به دلیل محرومیت اجازه حضور بر روی نیمکت را نداشت از دیگر نکات جالب توجه در سکوی تیفوسی بود که این اتفاق با ابراز احساسات مالک و همچنین سرپرست داماش رو به رو بود.

Damash---Ardabil--47--mohammadreza-hajipour-BXBCyLS

 

Damash---Ardabil--46--esmaeil-hajipour-amin-motevaselzadeh-zYySZUF 

 

-داماش گیلان پس از 1173 روز بار دیگر توانست با حساب 5 بر یک پیروز شود. داماشی ها آخرین بار دوم آبان ماه سال 1392 و در لیگ برتر موفق شده بود با همین نتیجه ذوب آهن اصفهان را در هوای بارانی استادیوم شهید دکتر عضدی رشت شکست دهد. جالب آنکه در آن بازی نیز امین متوسل زاده یکی از گل های داماشی ها را به ثمر رسانده بود. به غیر از متوسل زاده، هادی سهرابی نیز بازیکنی بود که در بازی سه سال قبل داماش برابر ذوب آهن حاضر بود.

Damash---Ardabil--43--havadar-zwWvNAb

 بازی داماش 5-1 ذوب آهن

 عکس ها: پوریا بالازاده