دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و خونه به خونه بابل بعد ازظهر سه شنبه با برتری دو بر یک میزبان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت خاتمه یافت.
حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:
 
– در هوایی سرد و بارانی و در بدترین زمان بندی برای برگزاری یک مسابقه فوتبال بیش از دو هزار و پانصد هوادار از دربی داماش و خونه به خونه دیدن کردند. 
حدود بیست تماشاگر بابلی نیز در جایگاه میهمان مستقر شده بودند.
 
-در صحنه اواخر نیمه اول به نظر خطایی از بازیکن داماش در درون محوطه جریمه رخ میدهد که داور مسابقه اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت و همین مسئله موجب اعتراض شدید تماشاگران مهمان و کادرفنی خونه به خونه می شود اما در نیمه دوم داور به نوعی جبران مافات می کند و در صحنه ای کاملا مشکوک یک پنالتی را در درگیری مهیار نوری و روح الله باقری بر ضد داماش اعلام میکند.
 

-علیرضا نظیف کار مدافع پیشین داماش گیلان با دسته گل به سمت هواداران داماش و نیمکت رفت که مورد استقبال هواداران قرار گرفت و تشویق شد. نظیف کار پس از به ثمر رساندن گل نیز خوشحالی نکرد.
 
 
-شعارهای فقط داماش گیلان و نه اینتر نه میلان ، فقط داماش گیلان از جمله شعارهای قابل توجه بر روی سکوها برای تاکید بر حفظ نام تیم بود. رو نمایی آوای جدید و زیبایی از شعار دعوت به حمله از جایگاه پشت دروازه نیز از نکات جالب توجه این دیدار بر روی سکوها به شمار می رفت.

 
-تیم داماش گیلان در این دیدار از لباس هایی جدید استفاده کرد. بر روی این لباس ها برخلاف هفته های گذشته دو تبلیغات به چشم می خورد. در جلوی لباس نام آب معدنی داماش گیلان و در پشت لباس نیز نام شرکت آهن و فولاد لوشان به جای عبارت شهر باران حک شده بود. ضمن اینکه بر روی این لباس ها لوگویی با شکل لوگوی داماش اما نوشته شهر باران چسبانده شده بود!
 
-برخلاف اعلام قبلی کمیته داوران، تیم داوری این بازی دچار تغییرات شد و محمدرضا اکبریان جایگزین احمد صالحی، داور همیشه جنجالی برای داماش شد. سایر اعضای تیم داوری تغییری نداشت و مهدی سیفی به عنوان کمک اول، یوسف مغروری کمک دوم و غلامرضا مستقیم داور چهارم این مسابقه بودند. 
 
-در دقیقه 68 مسابقه محمد حیدری به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد. به نظر می رسد مصدومیت حیدری چندان جدی نباشد و برای حضور در دیدارهای آتی مشکلی نداشته باشد.
 
-اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه بابل طبق معمول در هوای سرد از لباس آستین کوتاه معروف مشکی رنگ خود استفاده کرد تا نشان دهد که همچنان دود از کنده بلند می شود.
 
-بازیکنان داماش همگی در این دیدار به طور کل نمایش بسیار خوبی را داشتند اما رضا محمدی دروازه بان داماش با چند عکس العمل مناسب بیشتر از دیگران به چشم آمد و نمی توان از بازی خوب سعید طالبی و آرمین منفرد دوست نیز به سادگی گذشت که کاملا آماده بودند.
 
-پس از چند هفته کنفرانس خبری در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار شد اما اینبار خبرنگاری نبود تا این نشست را پوشش دهد و به همین علت میثاقیان سرمربی خونه به خونه فقط یک دقیقه در سالن کنفرانس باقی ماند.