دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری ارومیه در استادیوم شهید عضدی رشت در دقایق پایانی با حساب دو بر یک به سود تیم مهمان خاتمه یافت. برای مشاهده گزارش بازی اینجا کلیک کنید.
حاشیه نگاری این دیدار پرحاشیه از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:

-با وجود بارش شدید باران حدود دو هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. هواداران داماش گیلان به مانند همیشه نود دقیقه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

-علیرضا نظیف کار کاپیتان داماش گیلان که در هفته گذشته ماجرای غیبت او در تمرینات به سوژه ای داغ در جامعه مجازی تبدیل شده بود در این دیدار بر روی نیمکت حضور داشت. وی در ده دقیقه پایانی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد که با حضور او در زمین محمد مختاری بازوبند کاپیتانی را بر بازوی وی بست.

-مهندس الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بود که با وجود بارش شدید باران به مانند سایر دیدارهای خانگی از جایگاه زیر اسکوربورد استادیوم شهید دکتر عضدی رشت نظاره گر این بازی بود.

-در میانه های نیمه دوم به دلیل خطای شدید و توهین یکی از بازیکنان شهرداری ارومیه در میانه های میدان، بازیکنان دو تیم برای لحظاتی با یکدیگر درگیر شدند.

– مسعود روزبهانی هافبک داماش که در نیمه دوم به دلیل اصابت لگد بازیکن شهرداری ارومیه با سری بانداژ شده و در حالیکه در چند نوبت به دلیل خونریزی مجبور به تعویض بانداژ شد به بازی ادامه داد اما در انتهای بازی به دلیل شدت خونریزی بیهوش و با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت. سی تی اسکن انجام شده نشان از آن داشته که مشکل خاصی برای این بازیکن ایجاد نشده و پس از بخیه زدن سر وی و ساعاتی تحت مراقبت قرار گرفتن از بیمارستان مرخص شد.

-داوری این مسابقه به نحو چشمگیری به خصوص در دقایق پایانی با مشکلاتی عدیده رو به رو بود.اعلام آفساید در موقعیتی مسلم برای بازیکنان داماش، عدم اعلام دو پنالتی محرز که یکی انجام عمل هند توسط بازیکن ارومیه در درون محوطه جریمه بود و دیگری خطای مشخص دروازه بان ارومیه بر روی مهاجم داماش بود، از جمله این مشکلات بر ضرر تیم داماش بود. در یکی از همین اتفاقات توپ برگشتی در دقیقه 3+90 توسط تیم ارومیه به گل برتری این تیم منجر شد.

 

Damash---sh-orumie--29--ATUBMBG

-پس از پایان مسابقه دو تن از عوامل تیم ارومیه در مقابل دیدگان عوامل برگزاری وامنیت مسابقه، با استفاده از الفاظی نامناسب و حرکاتی تحریک آمیز به سمت هواداران داماش که نسبت به داوری مسابقه معترض بودند، اقدام به تهییج تماشاگران نمودند.
در ادامه این حواشی متاسفانه عوامل تامین امنیت مسابقه با دو تن از بازیکنان و همچنین هواداران داماش درگیر شدند.