دیدار تیم های داماش گیلان و ماشین سازی تبریز با تک گل حسن نجفی در دقیقه 35 به پیروزی داماشی ها منجر شد. حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:

 

-با وجود اطلاع رسانی ضعیف در سطح شهر، حدود دو هزار هوادار داماش از این دیدار استقبال کردند. تبریزی ها نیز 6 تماشاگر داشتند که به نظر از اطرافیان تیم ماشین سازی بودند که در جایگاه مهمان مستقر شدند. نکته قابل توجه اینکه تا 15 دقیقه پیش از آغاز مسابقه درب های استادیوم عضدی برای ورود تماشاگران همچنان بسته بودند.

 

-هواداران داماش در همان ابتدای مسابقه با تشویق مجید جهانپور سرمربی کهنه کار داماش حمایت خود از وی را اعلام کردند. این تشویق در انتهای مسابقه و پس از پیروزی داماش نیز تکرار شد که با ابراز احساسات جهانپور همراه بود.

 

-نادر دست نشان در چند برهه مورد تشویق داماشی ها قرار گرفت. دست نشان با شعاری که در دوران اوج همین تیم و در رشت مورد تشویق قرار میگرفت، یعنی نادرامپراطور در اوایل بازی، بین دو نیمه و همچنین پایان مسابقه به شدت از سوی هواداران داماش گیلان مورد تشویق قرار گرفت و وی نیز با تکان دست و تعظیم نسبت به این تشویق ها ابراز احساسات کرد.

دست نشان در مصاحبه های پس از بازی هواداران داماش را تماشاگران عاشق و همیشه پشتوانه تیم خواند.

 

-حسین قلی زاده سرپرست داماش گیلان که گفته بود تا مشخص شدن برخی مسائل دیگر در کنار تیم حضور پیدا نمی کند، این بازی را از جایگاه ویژه تماشا کرد. لحظه حضور مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان نیز از نکات جالب در جایگاه ویژه بود.

قلی زاده در مصاحبه ای رهنما را متهم به حضور در سکوهایی که شعارهای ضد نظام داده اند کرده بود! و رهنما نیز در پاسخ عنوان نمود که برای حضور بر روی سکو نیازی به کسب اجازه از سرپرست داماش ندارد.

 

-در واکنش به صحبت های حسین قلی زاده در خصوص جمعی از هواداران، تماشاگران داماش در جایگاه پشت دروازه در این بازی پرده نوشته و برگه هایی را در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود ما همه تماشاگرنما هستیم!

آنها با شعارها و بیانیه ای مراتب اعتراض خود را نسبت به سرپرست داماش اعلام کردند. مضمون بیانیه به این شرح بود:
"حسین قلی زاده، ما هواداران تیم داماش، تحت هیچ شرایطی حضورت را در باشگاه داماش بر نمی تابیم."

 

-پس از شعارهای تماشاگران جایگاه پشت دروازه، جمعی از هواداران مستقر در جایگاه های دیگر نیز به سمت پشت دروازه رفتند که با شعار هوادار باغیرت این عده مورد تشویق قرار گرفتند.

 

-مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ، الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان، افشین ناظمی سرمربی پیشین داماش گیلان، حامد زیکساری مدال آور و افتخار کاراته ایران از جمله مهمان و تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

 

-رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان به مانند هفته های گذشته در چند برهه مورد تشویق هواداران داماش قرار گرفت.

 

-داماشی ها با شعارهای یا حسین و مدد گرفتن از امام حسین (ع)، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و ماه محرم را نیز گرامی داشتند.

 

-پس از پایان مسابقه به سبک تیم های اروپایی بازیکنان داماش و هواداران با بلند کردن چندین باره دست به جشن پرداختند.

 

-آخرین پیروزی داماش در بازی خانگی برابر شهرداری اردبیل در هفته چهارم لیگ یک بود. داماش با کسب این پیروزی علاوه بر اینکه به سومین پیروزی خود در این رقابت ها با نتیجه یک بر صفر رسید، نوار روند ناکامی هایش را در هفتمین هفته اش قطع کرد.