دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و مس رفسنجان که با نتیجه دو بر یک به سود رفسنجانی ها خاتمه یافت با حاشیه های نیز همراه بود. حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند.
 
-حدود پنج هزار هوادار داماش در ایام نوروز و آب و هوایی ابری و بارانی از این دیدار استقبال کردند. عروسک بزرگ شاغلام با پیراهن تیفوسی های داماش، از کاراکترهای طنز مرحوم کیومرث صابری (گل آقا) در پشت دروازه همگام با هواداران داماش به تشویق تیم و تهییج سایر هواداران مشغول بود.
 

-بر اساس توافقات اولیه ای که مابین مسئولین تیم داماش و صدا وسیما صورت گرفته بود قرار بر این بود که پنج بازی آخر داماش به طور زنده از شبکه استانی باران پخش شود اما علی رغم توافقات اولیه و پخش زنده دیدار پیشین داماش، با عدم پیگیری از سوی مسئولین باشگاه داماش گیلان، این بازی پخش نشد.
 
-علی نظرمحمدی سرمربی اسبق داماش و سپیدرود بر روی سکوها، نریمان افشاریان مدیرعامل پگاه، فرشاد پیوس سرمربی سپیدرود،افشین چاوشی بازیکن سابق داماش و فعلی سپیدرود، بهارمست سرپرست سپیدرود، علی عشوری زاد مربی سابق سپیدرود، محمدرضا مهدوی کاپیتان مصدوم داماش، احسان حسین نژاد کاپیتان اسبق لسمان و برخی دیگر از مسئولین و چهره ها ورزشی و غیر ورزشی استان در جایگاه ویژه از تماشاگران این بازی بودند.
 
-گروه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما پس از پایان این بازی و در حرکتی نمادین زباله های موجود بر روی سکوهای استادیوم را جمع آوری نمود.
 
-دراین بازی نیز داوری شائبه هایی را داشت. در مهمترین صحنه های بازی، در اتفاقی مشکوک در اواخر نیمه نخست داماشی ها معتقد بودند که خطایی در درون محوطه جریمه رخ داده است . همچنین در نیمه دوم نیز توپی به سمت دروازه مس رفسنجان شلیک شد که مدافعان تیم مهمان توپ را به زعم داور از روی خط بیرون کشیدند… در این صحنه نیز بازیکنان داماش با بالا بردن دست ها و اعتراض معتقد بودند که توپ از خط عبور کرده است. هواداران داماش در لحظاتی از بازی با شعارهایی بر علیه داوری مسابقه شدیدا موضع گرفتند.
 
-هواداران عصبانی داماش گیلان در انتهای مسابقه به پشت نیمکت تیم میزبان رفتند و برای نخستین بار بر علیه مجید جهانپور سرمربی داماش شعار دادند و از وی خواستند که داماش را ترک کند. هواداران برعلیه بازیکنان نیز شعارهایی را سردادند.