دیار وارش: دیدار شش امتیازی و حساس تیم های داماش گیلان و پارسه تهران با حساب بدون گل مساوی خاتمه یافت. حاشیه نگاری این دیدار که برای نخستین بار به صورت بلیت رایگان و با پخش زنده تلویزیونی از شبکه باران برگزار می شد را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان بخوانید:
 
-درب ورودی استادیوم برای ورود تماشاگران دیر باز شد تا استقبال مناسب هواداران داماش در یک روز میان هفته سبب شود که حتی بعد از نواخته شدن سوت آغاز مسابقه، صفی با طولی نزدیک به 200 متر در کنار استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پدید آید. از این دیدار که برای نخستین بار به صورت بلیط رایگان برگزار می شد حدود 6 هزار نفر استقبال کردند.
 


-این دیدار برای نخستین بار در فصل جاری از شبکه استانی باران با گزارش مجتبی پوربخش به صورت زنده و مستقیم پخش شد.
 
-هاملت میختاریان که به تازگی به جای داود سید عباسی و فراز فاطمی به عنوان سرمربی پارسه تهران انتخاب شده است در ابتدای مسابقه از سوی هواداران داماش گیلان تشویق شد. وی سابقه حضور در تیم داماش را در دورانی که بازیکن بود داشت.
 
-با پخش تلویزیونی این بازی برای نخستین بار در فصل جاری و بازی های داماش تابلوهای تبلیغاتی در دور زمین عضدی رشت نصب شد. در بین تابلوهای تبلیغاتی چند تابلو با مضامینی چون "گیلان هیات برتر در لیگ برتر" و "گیلان هیات برتر کشور در سال 94" که از سوی هیات فوتبال گیلان تدارک دیده شده بود در نوع خود جالب توجه بود!!
 
-رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال بوقچی ایفای نقش میکند در این بازی نیز به مانند بازی پیشین خانگی داماش حضور داشت. همچنین رضا نظری و جابر وثوق بازیگران کمدی گیلان نیز در این بازی حاضر بودند و بخش های از سریال بوقچی نیز در این دیدار فیلمبرداری شد.
 
-حضور عروسک غول پیکر شاغلام از شخصیت های طنز کاریکاتورهای کیومرث صابری یا گل آقا طنزپرداز فاخر گیلانی با پرچم و لباس داماش نیز از دیگر نکات جالب توجه حاشیه ای این دیدار به شمار می رفت. گزارشگر بازی با اشاره به حضور این عروسک گفت: شاید اگر گل آقا الان زنده بود برای حال و روز داماش و مشکلات چند ساله مالی این تیم طنزی تلخ می نوشت.
 
-بر روی لیست تنظیم شده از سوی باشگاه داماش نامی که برای هواداران این تیم خوشایند نیست به عنوان نام تیم درج شده بود! مجتبی پوربخش که در طول مسابقه از اسم "داماش گیلان" استفاده می کرد با اشاره به این قضیه عنوان کرد که نام داماش گیلان برای هواداران از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و به احترام همین هواداران ما نیز از همین عنوان استفاده می کنیم.
وی در ادامه با انتقاد از مسئولین باشگاه عنوان کرد: مشخص نیست که مسئولین تیم داماش چه اصراری دارند که ازنام دیگری استفاده کنند!
 
-در این بازی نیز همچون بسیاری از مسابقات داماش، اپیدمی ناداوری نصیب داماشی ها شد. در مهمترین صحنه های داوری بر ضرر داماش ابتدا محمد پورعلی قاضی این میدان در دقیقه 10 از صحنه ای مشکوک بر روی محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش در درون محوطه جریمه چشم پوشی کرد. در ادامه پاس به عقب بازیکن پارسه به دروازه بان نیز از چشم داور این مسابقه دفع این بازیکن برداشت شد و نهایتا در جایی که بازیکن پارسه با بالا آوردن بیش از حد پا و کوبیدن آن به صورت سعید طالبی بازیکن داماش دردرون محوطه جریمه از یک موقعیت خطرناک برای لاجوردی پوشان جلوگیری می کند، داور مسابقه با ارائه کارت زرد دوم به طالبی در واپسین لحظات داماش را ده نفره می کند.