وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در این مطلب حاشیه نگاری دیدار داماش گیلان و پرسپولیس تهران از نگاه وارش اسپرت را مطالعه خواهید کرد. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

– حدود 15 هزار هوادار از این دیدار استقبال کردند که از این تعداد 1200 پرسپولیس در جایگاه مهمان حضور داشتند. هواداران داماش گیلان با شعارهایی مثل پرسپولیس – استقلال هر دو سوراخ تهران از حاضرین در جایگاه مهمان استقبال کردند.

 

– عباس اسماعیل بیگی یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس از سوی نیروی انتظامی دستگیر شد. مسایل رخ داده در فصل گذشته و حاشیه سازی های این فرد و در پی آن پیگیری قضایی باعث این دستگیری شد اما وی پیش از آغاز مسابقه آزاد شد!

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 -مسئول تدارکات پرسپولیس با شوت هایی منظور دار به سمت دروازه داماش و حرکاتی تاسف بار قصد داشت تا هواداران داماش گیلان را تحریک کند.

 

– بر روی پیراهن داماش گیلان نام کامپوره به عنوان اسپانسر درج شده بود.

 

– پس از تشویق دایی توسط پرسپولیسی ها، هواداران داماش گیلان علی کریمی و محمد مایلی کهن را با طعنه به دایی مورد تشویق قرار دادند!

 

– رهنما رئیس اداره کل ورزش و جوانان، هادی طباطبایی، مهدوی فرماندار رشت و سعید راد بازیگر سینما از جمله تماشاگران ویژه این دیدار در جایگاه VIP بودند .

 

– پیش از آغاز بازی بازیکنان و کادرفنی داماش گیلان حلقه اتحاد تشکیل دادند.

 

– پیش از آغاز مسابقه کادرفنی داماش به سمت کادرفنی پرسپولیس و گل از آنها استقبال کرد.

 

– برخی از هواداران داماش با نام بردن از تایمازوف و شعاری ، رفتار و مصاحبه های اخیر فردین معصومی را مورد اعتراض قرار دادند.

 

– یگان ویژه و مسئولین امنیتی برگزاری مسابقه همچون اکثر دیدارهای نیم فصل دوم برای ورود پرده نوشت ها، پلاکاردها و پرچم ها اشکال تراشی و از ورود اکثریت آنها جلوگیری می کرد!

 

– اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در استادیوم حضور داشت.

 

– هواداران داماش پلاکاردی به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود «پسران شهر باران پیوسته در اندیشه مان نام داماش پابرجاست، دیگر نوبت آن رسیده تا در مقابل تیم های پایتخت قدرت خود را نشان دهید،  زنده‌باد رشت زنده‌باد گیلان، یاران میرزاکوچک‌خان جنگلی»

 

– امیر محمد مظلوم که در لیست 18 نفره حضور نداشت در جایگاه پشت دروازه و از روی سکوها این دیدار را تماشا کرد.

 

– دایی در طول نود دقیقه مثل همیشه در حال اعتراض های مخصوص خود به داوری و … بود. علی نظرمحمدی نیز در چند صحنه نسبت به قضاوت داور اعتراض داشت.

 

– محمد پنجعلی پس از پایان بازی در رختکن پرسپولیس اشک شوق ریخت و به شدت گریه کرد که این نشان از فشار این بازی و بازی داماش بر روی سرپرست تازه کار و خوش مصاحبه پرسپولیسی ها داشت!

 

– در پایان مسابقه محسن بنگر از پرسپولیس به عنوان بازیکن فنی و بهنام لایقی فر دروازه بان داماش به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند که از سوی نمایندگان سازمان لیگ و اسپانسر این سازمان جوایزی را دریافت کردند.