دیدار تیم های داماش گیلان و ایرانجوان بوشهر در چارچوب هفته هفتم لیگ یک پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. شعارهای استمداد طلبی هواداران تا حیا کن رها کن ها از حواشی سکوها در این بازی بود.

حاشیه نگاری دیدار داماش و ایرانجوان را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان خواهید خواند:

 

-روابط عمومی باشگاه داماش پس از سه بازی خانگی باز هم به روال دو سال اخیر خود بازگشت و برای این دیدار هیچگونه اطلاع رسانی را در سطح شهر نکرد! حدود 1200 تماشاگر از این دیدار استقبال کردند که طبق چند دیدار گذشته بیش از 90 درصد در جایگاه های پشت دروازه و پس از آن پشت نیمکت داماش مستقر شده بودند.

 

-در ورودی هیات فوتبال استان گیلان بنری بزرگ در تبریک انتخاب الماسخاله به عنوان رئیس این هیات از سوی روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان نصب شده بود.

 

-این بازی به مانند دو بازی پیشین خانگی داماش پوشش تلویزیونی نداشت و تنها از طریق رادیو ورزش برای دقایقی گزارش شد. نکته جالب اینکه هیچ دوربینی نیز از طرف صدا و سیما در جایگاه های مربوط به فیلمبرداری این بازی حضور نداشت!

 

-هواداران داماش گیلان همچون گذشته به صورت نود دقیقه تیم داماش را تحت حمایت خود قرار دادند. داماشی ها در انتهای بازی نیز بازیکنان را به سمت خود خواندند و با شعار بازیکن باغیرت از آن ها قدردانی کردند.

 

-تماشاگران در این دیدار بارها و بارها و با الفاظ گاها تند الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان، مومنی نایب رئیس این هیات، محمودی مدیرعامل داماش و کنعانی مسئول شرکت های گیلان هولدینگ آریا و آهن و فولاد لوشان را خطاب قرار دادند و با شعارهایی از آنها انتقاد نمودند.

آنها محمودی، کنعانی، الماسخاله و مومنی را از عوامل عابدینی دانستند!

 

-هواداران داماش شعار حیا کن و رها کن را برای الماسخاله که به تازگی و مجددا برای ریاست هیات فوتبال انتخاب شده است سردادند. همچنین عبدالله مرغوب که طی دهه گذشته در سمت های مختلف داماش و پگاه همواره حضوری مستمر داشته است نیز با شعار حیا کن و رها کن مواجه شد.

 

-داماشی ها با بنرها و شعارهایی به مانند بازی های گذشته همچنان بر جاودان ماندن نام "داماش گیلان" تاکید کردند.

 

-سمت و سوی شعارهای حمایتی و استمداد طلبی هواداران نیز بیشتر به سمت مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان و پس از آن استاندار و فرماندار بود. داماشی ها با شعارهایی حمایت ویژه این مسئولین را از داماش خواستار شدند.

 

-رضا رسولی یکی از اعضای شورای شهر رشت در بین تماشاگران و بر روی سکوها نشسته بود. وی در انتهای بازی از سوی هواداران جایگاه پشت دروازه به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

 

-فشار دقایق پایانی داماش در این بازی به حدی بود که دروازه بان ایرانجوان پس از این داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا در آورد، به روی زمین افتاد و سجده شکر به جا آورد.

 

-در انتهای مسابقه و پس از تشویق تیم داماش، ایرانجوانی ها نیز به جهت بی حاشیه بودن سکوها، سمت هواداران گیلانی آمدندکه این مسئله با تشویق آنها پاسخ داده شد.

 

-طبق خبرهای روزهای گذشته و با تصمیم و اعتصاب جمعی بازیکنان، مربیان و عوامل داماش، تا مشخص شدن وضعیت مالی و مدیریتی داماش تمرینات تیم پس از این بازی تعطیل شد!