وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: دیدار تیم های داماش گیلان و گلگهر سیرجان در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته اول در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد و با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت. حاشیه نگاری این دیدار از نگاه وارش اسپرت را در ادامه خواهید خواند.

 

-بدلیل عدم حضور به موقع نیروهای تامین امینیت بازی، درب های ورودی استادیوم لحظاتی پیش از شروع بازی باز شد. حدود هزار تماشاگر از این دیدار استقبال کردند.

 

-عواملی چون سرمای هوا، ساعت و زمان نامناسب برگزاری مسابقه و عدم اطلاع رسانی درست در سطح شهر از سوی باشگاه داماش دست به دست هم داد تا استقبال از این بازی از بازی های پیشین نیز کمتر باشد. جالب آنکه در جایگاه خبرنگاران نیز تعداد کمی خبرنگار حضور داشت و فقط چند عکاس این دیدار را پوشش تصویری دادند.

 

-بدلیل همزمانی تقریبی دیدار داماش گیلان با دیدار ملوان در انزلی و با توجه به اولویت لیگ برتر این دیدار به غیر از اپلیکیشن وارش اسپرت در هیچ رسانه ای به صورت زنده گزارش نشد اما نکته جالب اینکه هیچ دوربینی از صدا و سیما برای پوشش مسابقه حتی برای پخش غیر مستقیم حاضر نبود و تنها عوامل برنامه لیگ یک شبکه ورزش از این دیدار فیلمبرداری کردند!

 

-متاسفانه باشگاه داماش گیلان حتی یک پرده نوشته نیز در گرامیداشت سالروز میرزاکوچک خان جنگلی برای مراسم ابتدایی مسابقه ننوشت! البته هواداران داماش گیلان در این خصوص پرده نوشته را در استادیوم نصب کرده بودند که بر روی آن این جمله حک شده بود: " میرزا تسلیم یا پناهنده نشد تا افسانه اش برای آیندگان تاریخ ساز شود"

از طرفی هیات فوتبال گیلان نیز در بین دو نیمه قطعه هایی مرتبط به سردارجنگل پخش کرد.

 

-در خصوص همزمانی دیدار تیم های داماش در لیگ یک و ملوان در لیگ برتر و کج سلیقگی عوامل برنامه ریزی، از سوی برنامه لیگ یک گزارش هایی گرفته شد و ناظر مسابقه نیز عنوان کرد که این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

-امید هرندی سرمربی و سعید اسماعیل پور بازیکن داماش در این بازی محروم بودند. هرندی به دلیل آنچه گزارش ناظر مسابقه در دیدار برابر شهرداری تبریز ذکر شده بود و اسماعیل پور به دلیل سه اخطاره بودن در این بازی محروم اعلام شده بودند.

البته هرندی از تونل منتهی به زمین این بازی را به طور کامل زیر نظر داشت و دستورات خود را به گوش نیمکت می رساند.

 

-علی نظرمحمدی دروازه بان و سرمربی سابق داماش گیلان و علیرضا نظیف کار مدافع پیشین تیم و فعلی مس کرمان که به دلیل مصدومیت در رشت حضور دارد از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

 

-عملکرد داوری در این دیدار بیشتر از دیدار گذشته داماش زیر علامت سوال قرار گرفته بود. داور این مسابقه که از تشخیص بسیاری از صحنه های ساده بازی نیز عاجز بود در بدترین تصمیم ممکن در حالی که مهاجم گلگهر کاملا چند متر در آفساید قرار گرفته بود و حتی پس از آن خطای هند انجام داده بود در صحنه سوم خطای نوری بر روی مهاجم این تیم را سوت زد و اعلام پنالتی کرد.

جالب آنکه داور مسابقه پس از به ثمر رسیدن گل تساوی گلگهری ها به مانند یک بازی هم تیمی از آنها می خواست تا بلافاصله به عقب برگردند و شادی نکنند!

و نکته دیگر اینکه با وجود اینکه داور اسپری محو شونده ای را روی کمر خود بسته بود اما هرگز از آن استفاده نکرد.

 

-کولیوند کمک مربی سال گذشته داماش گیلان به عنوان مربی در تیم گلگهر سیرجان حضور داشت .