دیدار تیم های شهرداری فومن و داماش گیلان که در پایان با حساب دو بر یک به سود داماش پایان یافت، با حواشی گوناگونی رو به رو بود که در ادامه حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را خواهید خواند. 

 Damash---Shahrdari-fouman--46-1--ByQWLvW

-حدود دویست هوادار داماش گیلان با اتوبوس های تدارک دیده شده از سوی باشگاه داماش و همچنین ماشین های شخصی خود را به استادیوم آزادی فومن رساندند تا از تیم محبوبشان در این دیدار حساس حمایت کنند.

 

 Damash---Shahrdari-fouman--25--alireza-sabouri-zSQSSXi

-تماشاگران تیم شهرداری فومن از 45 دقیقه پیش از شروع مسابقه تا دقایق پایانی با الفاظی بسیار رکیک علیه علیرضا صبوری وینگر داماش گیلان اقدام به فحاشی هایی شدید نمودند. 

هواداران شهرداری فومن در دقایقی نیز علیه هادی طباطبایی سرمربی داماش گیلان و محمد مختاری کاپیتان دوم داماشی ها در این دیدار نیز اقدام به فحاشی کردند. 

 

Damash---Shahrdari-fouman--5--xZQxENb

-هواداران شهرداری فومن به محض ورود هواداران داماش گیلان به استادیوم، شروع به فحاشی بر علیه داماشی ها و همچنین مردم رشت نمودند. در نقطه مقابل هواداران داماش در مقابل این شعارها تنها بازی برگشت را به آن ها یادآور شدند. 

متاسفانه تماشاگران شهرداری به قدری به فحاشی و توهین مشغول بودند که در تمام طول مسابقه شاید بسیار کمتر از پنج دقیقه به تشویق تیم خودی پرداختند. 

 

damash-sh-fouman-xUPXvy2

Damash---Shahrdari-fouman--48--BXQQSNx

-حضور یکی از لیدرهای باشگاه ملوان در بین تماشاگران فومن و حضور تعدادی دیگر از ملوانی ها با لباس و شال های تیم ملوان از دیگر نکات جالب توجه در حاشیه این مسابقه بود! آن ها در جایگاهی نزدیک به جایگاه هواداران داماش مشغول به تهییج تماشاگران شهرداری فومن برای فحاشی بودند. 

 

ashjari-shanie-xKxyFFi

ashjari-shanie-1-BIzJHJM

-حسن اشجاری کاپیتان حاشیه طلب شهرداری فومن در همان ابتدای مسابقه حرکتی زشت را به سمت هواداران داماش گیلان انجام داد که این حرکت از دید دوربین های تلویزیونی شبکه باران و داور مسابقه دور نماند، اما این موضوع تنها با یک اخطار از سوی داور بازی برای اشجاری همراه بود. 

 

-هوادارانی از شهرداری فومن که از همان ابتدا به طور ممتد در حال فحاشی به مردم شریف شهرستان رشت بودند و عده ای از آنها که به تهییج می پرداختند نیز ملوانی بودند، دقیقا در فاصله چند متری هواداران داماش گیلان مستقر شده بودند. جایگاه مهمان در استادیوم غیراستاندارد آزادی فومن در منتهی علیه سکوها و در کنار دیوار قرار دارد. 

 

Damash---Shahrdari-fouman--44--BRKzFRv

-بسیاری از فومنی ها بر روی دیواره های ورزشگاه و سقف خانه های اطراف به تماشای این بازی مشغول بودند. تعدادی از آن ها نیز دقیقا بر روی بخشی که نیمکت داماش قرار داشت و در فاصله کمتر از یک متری نیمکت مهمان حاضر بودند. جایگاه های ویژه و خبرنگاری نیز به طور کامل پر شده بود. 

 

Damash---Shahrdari-fouman--6--zwHEwVa

Damash---Shahrdari-fouman--7--AKEvSwR

Damash---Shahrdari-fouman--9--BFJvDvO

-در حالی که داماشی ها در حال نصب بنرهای مربوط به خود بر روی فنس های جایگاه مهمان بودند، یکی از اعضای کادرفنی در کنار ناظر و عوامل برگزاری مسابقه اقدام به حاشیه سازی کرد تا جلوی این موضوع را بگیرند. در نهایت محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش گیلان، خود بنر مربوط را بر روی فنس نصب کرد که این موضوع با تشویق و حمایت کامل هواداران داماش گیلان مواجه شد. 

 

-بنری در جایگاه هواداران داماش بود که بر روی آن نوشته شده بود داماش عشق بچه های قلعه رودخان. این منطقه در شهرستان فومن قرار دارد. 

 

Damash---Shahrdari-fouman--34--nazifkar-yQELGH9

-علیرضا نظیف کار بازیکن سابق داماش گیلان و فعلی سپیدرود رشت از کنار زمین و همچنین رضا کاردوست بازیکن پیشن داماش و فعلی آلومینیوم اراک در بین هواداران داماش گیلان این بازی را تماشا کردند. 

 

Damash---Shahrdari-fouman--50--AVvyXRW

Damash---Shahrdari-fouman--51--BVTDCDA

Damash---Shahrdari-fouman--52--AFUxvTZ

Damash---Shahrdari-fouman--55--BwCYNCJ

Damash---Shahrdari-fouman--59--zSZEOQc

-در چند برهه تماشاگران تیم شهرداری فومن به سمت هواداران داماش حمله ور شدند و متاسفانه با پرتاب سنگ و چوب، منجر به مصدومیت تعدادی زیادی از هواداران داماش شدند. آنها در پایان مسابقه نیز اقدام به شکستن شیشه اتوبوس های داماشی ها کردند. عکس فوق بخشی از محل نگهداری سنگ ها در استادیوم را نشان میدهد. 

 

-با توجه به اینکه این بازی به طور مستقیم از شبکه استانی گیلان (باران) و رادیو گیلان پخش شد، از طریق رادیو داماش تحت پوشش قرار نگرفت و تنها به صورت لحظه به لحظه از کانال تلگرام وارش اسپرت گزارش شد.