وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دیدار تیم های داماش گیلان و آلومینیوم هرمزگان در حالی با حضور 3 هزار هوادار در رشت برگزار شد که دو روز پیش رای دو جلسه محرومیت از تماشاگر داماش به کمیته استیناف رفت و به نظر می رسد پوشش ضعیف رسانه ها در با تماشاگر بودن این مسابقه نقش زیادی را در حضور کم تعداد داماشی ها ایفا کرد .

 

از مهمترین حواشی روی سکوها می توان به اعتراضات مدنی هواداران داماش به احکام مغرضانه کمیته انضباطی اشاره کرد.

 

حاشیه نگاری این دیدار در ادامه مطلب

 

– حدود 3 هزار هوادار این دیدار را در هوایی ابری و سرد زمستانی از نزدیک تماشا کردند .

 

– هواداران داماش گیلان پرده نوشتی با مضمون " جناب حسن زاده سوگولی های پایتخت به تو خوب باج داده اند ولی ما رشتی ها به کسی باج نمی دهیم " را در رو به روی جایگاه باز کرده بودند که بلافاصله عوامل انتظامی این پرده نوشت را جمع کردند !

 

– هواداران داماش گیلان همچنین چند پرده نوشت دیگر نیز در اعتراض به احکام ناعادلانه کمیته انضباطی به استادیوم آورده بودند . در یکی از این پرده نوشت ها تیتر یکی از مطالب وارش اسپرت (جناب حسن زاده اگر نخواهیم با شما هم استانی باشیم چه کسی را باید ببینیم؟) دیده می شد .

 

– هواداران داماش گیلان در طول مسابقه و پیش از آن چندین بار با شعارهای دو طرفه " ایران-آسیا/ امیر عابدینی " مدیرعامل تیم داماش را تشویق کردند تا به نوعی از او تشکر کنند . همچنین دو بنر نیز که همین شعار بر روی آن نوشته شده بود نیز در سکوهای رو به روی جایگاه استادیوم دیده می شد .

 

– تعداد زیادی از هواداران داماش در اقدامی خودجوش بر روی لب های خود چسب زدند تا به نوعی به رفتار تبعیض آمیز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کنند . آنها در طول بازی نیز چندین بار شعار حسن زاده – مافیا / فحش نمیدن رشتی ها را به صورت دو طرفه تکرار کردند .

 

– اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در ابتدای بازی از سوی هواداران داماش تشویق شد . همچنین هواداران داماش پرده نوشتی با متن " دلاوران هرمزگان به دیار میرزا خوش آمدید " در خوش آمد گویی به تیم هرمزگان در استادیوم نصب کرده بودند .

 

– میثاقیان سرمربی آلومینیوم در هوای سرد رشت با آستین کوتاه در کنار زمین حاضر شده بود !

 

– علی نظرمحمدی دروازه بان اسبق داماش از مهمان ویژه این دیدار بود که بر روی سکوهای تماشاگران حضور داشت .

 

– لوگوی جدید باشگاه داماش برای اولین بر روی پیراهن های بازیکنان نصب شده بود. پس زمینه سفید و کم رنگ بودن این لوگو در نوع خود جالب توجه است !

 

– بوباکار کبه در این بازی علاوه بر به ثمر رساندن گل ، بازی موثری را همچون گذشته از خود به نمایش گذاشت تا چندین بار توسط هواداران داماش گیلان تشویق شود . همچنین علیرضا نیکبخت واحدی که برای اولین بار در ترکیب داماش قرار می گرفت نیز در نیمه اول به خاطر بازی نسبتا خوبش مورد تشویق قرار گرفت .

 

– بازیکنان آلومینیوم هرمزگان که پس از به ثمر رساندن گل دوم به فوتبال دراز کش روی آورده بودند پس از آنکه به علت مصدومیت از زمین خارج می شدند بلافاصله دوان دوان درخواست حضور در زمین را داشتند که این حرکت با اعتراض هواداران داماش همراه بود.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید