داماشی ها با کسب پیروزی برابر شهید کریمی جویبار جواز حضور در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دو باشگاه های کشور را به دست آورد. گزارش حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

 

-با گذشت 4 روز از اتمام بارش برف، سکوهای عضدی همچنان پوشیده و لبریز از برف بود. بخشی از این سکوها با تلاش کارگران و همت جمعی از هواداران درست ساعاتی قبل از مسابقه برف روبی شد، تا حداقل تماشاگرانی که برای تماشای بازی می  آیند جایی را برای استقرار داشته باشند. بیش از 6 هزار هوادار از این دیدار پر هیجان استقبال کردند.

 

-هواداران داماش گیلان در طول دیدار به مانند همیشه دست از تشویق های پیاپی خود برنداشتند و این تشویق ها با وجود دریافت گل در دقیقه 81 توسط جویبار با امید همچنان ادامه دار بود تا در نهایت با همت بازیکنان مزد حمایت خود را دریافت کنند.

 

-هواداران داماش گیلان با شعارهای دو طرفه ” شایان، روحت شاد” یاد هوادار متعصب و همیشگی داماش که ظهر دیروز درگذشت را گرامی داشتند. کادرفنی و مدیریتی به همراه جمعی از هواداران داماش ساعتی پس از اتمام بازی برابر شهید کریمی جویبار جهت اعلام همدردی و تقدیم پیروزی به روح شایان صدیقی به منزل هوادار فقید داماش رفتند. 

 

-برگه هایی در دستان چند تن از هواداران حاضر بر روی سکوها دیده می شد که بر روی آن عبارات آستارا و داماش نوشته شده بود تا مشخص شود داماش در این دیدار از آستارا نیز هوادار داشته است.

 

-علیرضا یکی از هواداران متعصب داماش که دچار مشکل معلولیت است پس از مدت ها بار دیگر در کنار زمین حاضر شد تا به تشویق و حمایت از تیم محبوب خود بپردازد.  

 

-دیدار داماش گیلان و شهید کریمی جویبار مهمانان و تماشاگران ویژه بسیاری داشت. از آن جمله می توان به محمدحسن عاقل منش عضو سابق شورای شهر و مصطفی عاقل منش سرپرست هیات تنیس رشت، نقی هدایتی رئیس هیات کشتی، تعداد زیادی از بازیکنان سپیدرود رشت، سعید طالبی بازیکن سابق داماش و فعلی بادران تهران و… بر روی سکوهای پیر عضدی اشاره کرد.

 

-شروین بزرگ مهاجم تعویضی داماشی ها دقایقی پس از حضور در میدان، گل سوم و صعود داماش را به ثمر رساند که این مسئله موجب آن شد که اشک شوق از چشمان این بازیکن سرازیر شود. هرچند گل دقیقه 81 جویباری ها باعث شد که این آسودگی خیال تنها 15 دقیقه دوام بیاورد و 10+5 دقیقه پایانی فضایی پر از استرس در عضدی شد.

 

-دیدار داماش گیلان و شهید کریمی جویبار در حالی با نتیجه سه بر یک خاتمه یافت، که داماش به پیروزی با سه اختلاف نیازمند بود تا به نتیجه دیگر دیدار همزمان و حساس این گروه مابین شهرداری بندرعباس و شهرداری ماهشهر نیازی نداشته باشد. فضای پر استرس دو دقیقه ای انتهای بازی در عضدی تا پایان مسابقه در استادیوم خلیج فارس، با شعارهایی مددجویانه “یا امام رضا” از هواداران داماش گیلان رنگ و بوی خاصی را به خود گرفته بود و در نهایت با شادی و پریدن های چندنفر از عوامل و بازیکنان داماش تمام استادیوم سرپا شادمانی شد.  

 

-هواداران و بازیکنان وکادر داماش گیلان به مانند تمامی دیدارهای خانگی که منجر به پیروزی داماش گیلان می شد، در انتهای بازی به خوشحالی مشترک پرداختند. خوشحالی که اینبار در حرکتی جالب و در انتها به پرتاب گلوله های برفی به سمت همدیگر منتج شد.

 

-اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان در جمع تعدادی از هواداران در پایان مسابقه، قول تقویت تیم برای مرحله نهایی مسابقات را داد. مرحله نهایی رقابت های لیگ دو در دو گروه شش تیمی از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد. قرعه کشی این مرحله هفته آینده برگزار می شود. 

 

-برای مشاهده تصاویر مربوط به حاشیه نگاری به گزارش تصویری دیدار تیم های داماش گیلان و شهید کریمی جویبار (اینجا کلیک کنید) مراجعه فرمائید.