دیدار تیم های داماش گیلان و فولاد یزد با تساوی یک بر یک همراه شد تا داماش بیش از پیش خطر سقوط به لیگ دسته دوم را حس کند! در ادامه حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان را خواهید خواند.

 

-حدود 1200 تماشاگر برای حمایت از داماش به استادیوم عضدی آمده بودند. از نکات جالب توجه در خصوص حواشی سکوها می توان به حضور هوادارانی که همواره در پشت دروازه حاضر می شدند بر روی یکی از جایگاه های رو به روی استادیوم اشاره کرد.

 

-هواداران داماش با پرده نوشته ای از مهندس رضا رسولی عضو شورای شهر رشت و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و عیسی مهدوی فراماندار شهر رشت به خاطر کمک به هواداران در راه اعزام به تهران برای دیدار با پارسه تشکر و قدردانی کردند.

 

-طبق قول و مصاحبه روز گذشته دو سرمربی پیشین داماش، افشین ناظمی سرمربی سپیدرود به همراه بازیکنان این تیم از روی سکوها و علی نظرمحمدی در جایگاه ویژه از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

 

-قضاوت داوری در چند صحنه واکنش هواداران را در پی داشت و تماشاگران داماش اقدام به هو کردن قاضی میدان کردند.

 

-پس از به ثمر رسیدن گل فولاد یزد، هواداران داماش یکصدا افشین چاوشی را مورد تشویق قرار دادند. آنها دقایقی بعد با شعاری بازیکنان را با غیرت و مربی داماش را بی غیرت خواندند!

 

-با نزدیک شدن به مراسم چهارشنبه آخر، هواداران داماش نیز پس از مدت ها و در چند برهه از جمله لحظه به ثمر رسیدن گل از فشفشه و مواد محترقه استفاده کردند.

 

-افشین چاوشی که پس از مدت ها به عنوان بازیکن ذخیره از دقیقه 65 بازی وارد میدان شده بود و در دو صحنه با جایگیری خوب خود در زمین در موقعیت مناسب قرار گرفته اما موفق به گلزنی نشده بود، پس از بازی گریست.

 

 

-هواداران داماش در ثانیه های پایانی به نوعی همه را از دم تیغ گذراندند. از عابدینی مدیرعامل و هرندی سرمربی داماش گرفته تا الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان. عابدینی با شعارهایی تند، الماسخاله با شعار حیا کن و ریاست رو رها کن و هرندی با حیا کن رها کن تا انواع واقسام شعارهای اعتراضی دیگر مورد خطاب قرار گرفتند!

 

-عده زیادی از داماشی ها پس از پایان بازی نیز دست به اعتراض زدند و با تجمع در جلوی ورودی رختکن خواستار استعفای هرندی و توضیح از مسئولین تیم و حتی یکی از اعضای هیات فوتبال شدند!