دیدار تیم های داماش گیلان و پیکان تهران که با شکست دو بر یک داماشی ها در عضدی همراه بود حواشی بسیاری را داشت که در این مطلب حاشیه نگاری این بازی را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان خواهید خواند:
 
-در میان ضعف اطلاع رسانی روابط عمومی و مسئولین باشگاه داماش گیلان در سطح شهر، هواران داماش اینبار گسترده تر از هفته های گذشته با 15 بنر و صدها کاغذ دست به اطلاع رسانی وسیعی در سطح شهر زدند و همین مسئله باعث شد تا علی رغم ساعت نامناسب بازی بیش از 6 هزار تماشاگر از این دیدار استقبال کنند.
 
-هادی طباطبایی پیشکسوت داماش گیلان (استقلال رشت) با آنکه به تازگی از اردوی تیم ملی امید ایران به کشور بازگشته بود، برای تماشای دیدار تیم سابق خود به استادیوم شهید دکتر عضدی رساند . هواداران داماش در ابتدا بازی و بین دو نیمه با شعارهایی از حضور یکی از اسطوره های فوتبال رشت برای تماشای این دیدار استقبال کردند.
 


 
-جهانگیر عسگری مهاجم سابق داماش گیلان که در بین هواداران داماش گیلان به دلیل گلزنی به ملوان از محبوبیت خاصی برخوردار است از دیگر مهمانان ویژه این بازی بود که با شعاری منحصر به فرد مورد تشویق داماشی ها قرار گرفت.
 
-سعید حلافی و رسول سروش نیا از دیگر مهمان ویژه این بازی بودند که در جایگاه تماشاگران این بازی را نظاره کردند.
سعید حسنی پور کاراته کار رشتی و قهرمان آسیا و امین قاسمی پور کاپیتان رشتی تیم ملی بوکس ایران از دیگر مهمانان ویژه این بازی بودند که بیانگر محبوبیت این تیم در قشرهای مختلف جامعه دارد.
 
-بهروز محمودی که در روزهای اخیر زمزمه های حضور وی در داماش به عنوان قائم مقام شنیده می شد در استادیوم عضدی حضور داشت. شنیده می شود او هم اکنون نیز پست قائم مقامی باشگاه داماش گیلان را برعهده گرفته است که هنوز این مسئله به تائید قطعی نرسیده است.
 
-حضور بیش از شش هزار هوادار داماشی در دیدار امروز بعد از یک سال و نیم ، حال و هوای زمان حضور داماش در لیگ برتر را به استادیوم نیم قرنی شهرباران داده بود. بی شک تبلیغات خودجوش و گسترده هواداران در سطح شهر رشت و محلات و اطلاع از حضور علیرضا جهانبخش لژیونر گیلانی شاغل در هلند نیز بسیار در این استقبال موثر بوده است.
 
-در اقدامی تامل برانگیز عکس دو خبرنگار وارش اسپرت (به مانند فیلم های وسترن آمریکایی که عکس مجرمین را به در و دیوار می چسبانند) در درب ورودی استادیوم عضدی نصب شده بود!! این اقدام تاسف برانگیز که احتمالا از سوی هیات فوتبال و افراد نزدیک به آنها صورت گرفته بود مورد تعجب هوادارانی که با این صحنه مواجه  می شدند، شده بود!
این مسئله درحالی رخ داده است که خبرنگاران مورد نظر نسبت به حکم محرومیت شان اعتراض انجام داده اند و هنوز این مسئله بررسی نشده است.
 
-در ادامه فضای فرهنگی حاکم بر استادیوم عضدی رشت در فصل جاری، هواداران داماش گیلان علی رغم اشتباهات پی در پی داور مسابقه تنها با شعار داور بی عدالت نسبت به این اشتباهات اعتراض کردند.
 
-علیرضا جهانبخش که از مهمانان ویژه این دیدار بود با استقبال پرشور هواداران داماش گیلان مواجه شد. داماشی ها که مشتاقانه منتظر وی بودند طاقت صبر تا بین دو نیمه را نداشتند و در جریان بازی با تشویق های متوالی جهانبخش را به سمت خود فراخواندند.
 
-در بین دو نیمه علیرضا جهانبخش با هماهنگی قبلی دور افتخار زد. زمانی که جهانبخش به جایگاه پشت دروازه رسید، پیراهنی با نماد و شعار تیفوسی ها و به رسم یادبود از طرفداران تیفوسی داماش به وی اهدا شد و او نیز بلافاصله این پیراهن را به تن کرد و با مشت به سینه کوبید و فریاد داماش سر داد.
هواداران داماش گیلان با مشاهده این صحنه با شعار جهانبخش آبرار، غیرت قوربان برار از این لژیونر گیلانی فوتبال ایران استقبال کردند.
شعار جهانبخش تو هلنده، داماشی سربلنده و بنری بزرگ از جهانبخش بر روی سکوها از دیگر حرکات حمایتی هواداران در این بازی از بازیکن سابقشان بود.
 
-رئیس و نائب رئیس هیات فوتبال گیلان وقتی با حضور جهانبخش ستاره آینده دار فوتبال ایران به دعوت هواداران داماش گیلان در استادیوم عضدی مواجه شدند، برای اینکه از قافله عقب نمانند با گردن آویزی از گل به جهانبخش خوش آمد گفتند و در انتها نیز با او عکسی به یادگار انداختند!
 
-در اواخر نیمه اول مسابقه خبری از جالب توجه از استادیوم شهید وطنی قائمشهر و بازی نساجی به گوش رسید که طی آن هواداران نساجی قائمشهر به نشانه تشکر از رفتار مهمان دوستانه داماشی ها و شعارهایشان ، داماش گیلان را مورد تشویق قرار دادند.

 
-پس از پایان مسابقه هواداران داماش گیلان در جایگاه پشت دروازه با شعاری مخصوص به خود بازیکنان را به سمت خود فراخواندند و حمایت خود در همه حال از تیم محبوبشان را اعلام کردند. یکی از شعارها با این مضمون بود " بیا بیا ای عشق اول و آخر گیلان، دوستت داریم تیمم فقط داماش گیلان"