وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دیدار تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های جام حذفی باشگاه ایران در ضربات پنالتی به سود پرسپولیسی ها خاتمه یافت .

حاشیه نگاری این مسابقه به دید وارش اسپرت را در ادامه خواهید خواند .

 

– هواداران داماش دو ساعت پیش از آغاز بازی  با حضور بیش از 20 هزار نفری خود استادیوم را به حد انفجار رسانده بودند . جالب تر آنکه بی اغراق حداقل 7-8 هزار هوادار نیز پشت درب های بسته استادیوم ماندند تا نیروی انتظامی برای متفرق کردن آنها و نظم تماشاگران به دردسر بیفتد تا جایی که گاها از ورود برخی خبرنگاران نیز جلوگیری شد! هواداران از رشت و برخی شهرهای دیگر گیلان به هر طریق که بود خود را به استادیوم رساندند .

 

– هواداران داماش گیلان در این دیدار برای تیم شهرشان سنگ تمام گذاشتند ، آنها با شعارهای حمایتی خود مسبب این شدند که داماش با انگیزه ای بسیار بالاتر نمایش بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد . باز کردن بنرهای منقش به حروف لاتین رشت ، تشویق علی کریمی ، قرمز و آبی نریم ، شعار بر علیه رویانیان و دیگر حمایتی ها از شعارهای برجسته هواداران بود هواداران بود.

 

– هواداران داماش در چندین برهه با شعارهایی رسا از افشین ناظمی، امیر عابدینی و بازیکنان داماش تشکر و قدردانی کردند و آنها را مورد تشویق قرار دادند . 

 

– آهنگ جدید داماش با صدای مسیحا زرسازگار پیش از شروع بازی پخش و رونمایی شد .

 

– پرده ای با عنوان " به جهنم سبز خوش آمدید " با زبان انگلیسی بر روی فنس جلب توجه می کرد . 

 

– با باز شدن بنر میرزاکوچک ، هواداران سکوهای پشت دروازه در حرکتی هماهنگ با احترام نظامی به وی ادای احترام کردند . 

 

– حدود هزار هوادار پرسپولیس در استادیوم حضور داشتند . تعدادی از هواداران پرسپولیس در حرکتی عجیب و در دقایق پایانی به سمت جایگاه خبرنگاران سنگ و چوب پرتاب می کردند . 

 

– شعار "داماش شهر باران" بر روی لباس های طرح سال گذشته داماش خود نمایی می کرد.

 

– پیش از شروع بازی مهدی مهدوی کیا در کنار زمین حاضر شد و کادرفنی داماش گیلان با تسلیت درگذشت والده مهدوی کیا از او دلجویی کردند . همچنین بنرهایی از سوی روابط عمومی های باشگاه داماش و پرسپولیس برای تسلیت به مهدوی کیا تدارک دیده شده بود. ضمن آنکه بازی به همین علت با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

 

– پرواز یک هلی کوپتر بر فراز آسمان استادیوم تعجب همگان را در پی داشت . به نظر می رسید پرواز گاه و بیگاه و نزدیک به زمین این هلی کوپتر بر روی تمرکز بازیکنان نیز تاثیر گذار بود. 

 

– عظمتی فرماندار رشت ، ثابت قدم شهردار رشت و جعفرزاده نماینده مردم رشت از جمله مهمانان ویژه این دیدار بودند .

 

– 5 سال پیش داماش (پگاه سابق) با گل امین متوسل زاده به برق شیراز به فینال جام حذفی راه یافته بود و جالب آنکه اگر داماش در دقیقه 82 گل تساوی را دریافت نمی کرد این اتفاق بار دیگر در نیمه نهایی تکرار می شد. 

 

– بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت گل در چندین مرحله خود را به زمین انداختند تا بلکه بتوانند پنالتی بگیرند ، اما داور این دیدار به این بازیکنان اخطار نداد. اگرچه داوری این دیدار برخلاف تصور روند نسبتا مناسبی را داشت اما کمک داور دوم بازی پرچم های اشتباه زیادی را داشت .

 

– هواداران داماش گیلان پس از پایان بازی با تشویق های مثال زدنی بازیکنان داماش که از این شکست به شدت ناراحت بودند را مورد حمایت قرار دادند . 

 

– چشمان اشکبار ابوذر رحیمی در پایان بازی که نخستین ضربه پنالتی داماش را به دیرک کوبید، سبب شد تا هواداران او را جداگانه مورد تشویق قرار دهند .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید