دیدار تیم های داماش گیلان و پاس همدان در چارچوب هفته دوم لیگ یک با تک گل محمد طالبی به سود داماشی ها خاتمه یافت. این دیدار حواشی داشت که مهمترین آن بیانیه خوانی هواداران داماش بود. حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت را در ادامه خواهید خواند.

 

-با وجود آنکه گمان آن می رفت که تماشای این دیدار برای عموم رایگان باشد، اما برای این مسابقه بلیط فروشی انجام شد. با این تفاسیر حدود 4 هزار تماشاگر از این بازی استقبال کردند.

 

-جهانگیر عسگری بازیکن پیشین داماش و فعلی پاس همدان که هواداران رشتی از وی خاطرات خوبی را به یاد داشتند در چند مرحله مورد تشویق هواداران داماش قرار گرفت که وی نیز به ابراز احساسات آن پاسخ داد. جالب اینکه هواداران داماش پس از اخراج وی نیز او را تشویق کردند.

 

-رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، محمودی مدیرعامل داماش و مهدوی فرماندار شهرستان رشت از جمله حاضرین در جایگاه ویژه استادیوم بودند.

همچنین افشین ناظمی و علیرضا نظیف کار نیز از دیگر افرادی بودند که در این جایگاه به تماشای این بازی پرداختند.

 

-عکس العمل های مسعود رهنما در جایگاه ویژه پس از هر صحنه حساس و به خصوص در صحنه گل بود که به شکل زاید الوصفی به خوشحالی پرداخت از نکات جالب توجهی جایگاه ویژه بود.

 

-هواداران داماش گیلان در چند برهه و در واکنش به خبرهای مربوط به اضافه شدن پسوند و تغییرات در نام باشگاه، شروع به بیانیه خوانی کردند. متن این بیانیه خوانی که کاملا به صورت یک صدا و هماهنگ اجرا می شدبه این شرح بود: ما هوادارانِ، داماش گیلان، تاکید بر آن داریم، که نامِ داماش گیلان، داماش گیلان، داماش گیلان، جاودان بماند.

سپس با شعار های دو طرفه فقط داماش گیلان برخواسته خود تاکید ورزیدند.

 

-پرده ای در ضلع جنوبی استادیوم نصب شده بود که بر روی آن فقط داماش گیلان نوشته شده بود.

 

-درحالی که داماش در طول بازی ها همواره با لقب خود یعنی داماش شهر باران تشویق می شد، اینبار یک نیمه این اتفاق نیفتاد و در نیمه دوم نیز همصدایی در این تشویق کمتر دیده می شد که به نظر بی ربط به خبرهای مربوط به نام نبود!

 

-برخلاف شایعات موجود این بازی به طور زنده از شبکه استانی باران پخش شد.

 

-مهابادی سرمربی تیم پاس همدان که از باخت شدیدا ناراحت بود در کنفرانس خبری حاضر نشد و کمک مربی خود را به سالن کنفرانس فرستاد تا وی پاسخگوی سوالات باشد.