دیدار تیم های داماش گیلان و گیتی پسند که با نتیجه دو بر یک به سود مهمان اصفهانی رقم خورد، حواشی خاصی را داشت که در ادامه این حواشی را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان دنبال خواهید نمود.

 

-حدود دو هزار هوادار از این دیدار استقبال کردند که همچون هفته گذشته اکثریت این هواداران در جایگاه پشت دروازه مستقر شده بودند. بیش از نود درصد از هواداران داماش در جایگاه های پشت دروازه و پس از آن پشت نیمکت مستقر شده بودند و کمتر از دویست نفر در جایگاه رو به رو حضور داشتند.

 

-آهنگ جدید داماش با صدای ایمان صدیقی بین دو نیمه از بلندگوهای استادیوم پخش شد. همچنین برای ثانیه هایی یک آهنگ غیر مجاز در استادیوم پخش شد!

 

– افشین ناظمی، مسعود رهنما، سعید حسنی پور و … برخی از حاضرین در جایگاه ویژه برای تماشای این دیدار بودند.

 

-هواداران داماش گیلان بارها در طول بازی بر خواسته خود در شعارها با اعلام "فقط داماش گیلان" تاکید کردند.

 

-از همان دقایق ابتدایی و دقیقه نهم بازی، حسام عرب داور وسط این دیدار با اعلام یک پنالتی کاملا نامشخص به ضرر داماش و در ادامه سوت های اشتباه متعدد و نگرفتن حداقل یک پنالتی و یک گل به سود داماش و عدم مدیریت بازی بی تجربگی خود در امر قضاوت نشان داد. اشتباهات داوری به حدی زیاد بود که ناظر داوری نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار وارش اسپرت و چند خبرنگار دیگر این قضیه را پذیرفت.

 

-قضاوت نامتعادل بازی بارها موجب تحریک هواداران داماش گیلان شد و نهایتا در دقیقه 90 بازی به درخواست چندباره هواداران داماش برای بیرون کشیدن تیم داماش، این تیم برای لحظاتی به کنار زمین رفت. این نوع قضاوت سبب شد تا برای لحظاتی هواداران شعارهایی بر علیه تیم داوری سردهند .

 

-حسام عرب داور مسابقه زمانی که قرار بود در دقیقه 17 نخستین کارت زرد مسابقه را برای نشان دادن به حمید خدابنده لو نشان دهد متوجه شد که کارتی در جیب خود ندارد و به سمت کمک خود رفت تا از او کارت هایش را بگیرد! همچنین در صحنه ای دیگر در دقیقه 30 نیز که سامان فرزام پور اخطار دومش را دریافت کرد از مداح کمک اول خود پرسید که آیا وی بود که دقایقی قبل از آن کارت گرفته بود؟! وی برای اعلام ضربه دروازه به جای کرنر نیز با چنان شدت و قاطعیتی به سوت خود دمید که بازیکنان گیتی پسند برای لحظاتی فکر کردند که به سود داماش پنالتی اعلام شده و به سمت داور رفتند!

 

-مجید جهانپور سرمربی داماش نیز در انتهای مسابقه در گفتگو با خبرنگاران تلویزیونی ضمن اعلام اینکه هنوز وضعیت باشگاه حالت مشخصی نگرفته و این روند بر روی کار تیمی تاثیر گذاشته است، از هواداران تشکر ویژه کرد و روند داوری را در بازی و نتیجه تاثیرگذار و نامناسب دانست. وی گفت که پنالتی گیتی پسند بسیار مشکوک بود و حداقل یک پنالتی نیز میتوانست برای داماش گرفته شود.