وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: دیدار تیم های داماش گیلان و فجرسپاسی که با پنجمین شکست خانگی پی در پی داماشی ها همراه بود، حاشیه هایی را در حین برگزاری وحتی ساعتی پس از برگزاری آن به همراه داشت که در ادامه خواهید خواند .

 

– درحالی که افشین ناظمی در سالن کنفرانس مطبوعاتی از احتمال استعفای خود پس از جلسه امشب در باشگاه خبر می داد، طبق شنیده ها این اتفاق نیفتاد و وی به کار خود ادامه می دهد.

لازم به ذکر است که پس از پایان بازی شایعه شده بود که عابدینی از ناظمی خواسته تا استعفا دهد که این قضیه تکذیب شد. 

  

متن کامل در ادامه مطلب

– علی رغم عدم نتیجه گیری تیم در شش هفته گذشته حدود 2500 هوادار داماش این دیدار را از نزدیک تماشا و تیم خود را مورد حمایت قرار دادند. گروهی از هواداران داماش همچون چند هفته گذشته پس از دریافت گل دوم شروع به شعار بر علیه مدیرعامل، مرغوب، برخی بازیکنان و… کردند. در این بین و در انتهای مسابقه شعارهای تند گروهی از هواداران بر علیه عابدینی قابل توجه بود.

 

– تامینی نماینده مجلس و برخی از نمایندگان شورای شهر رشت دیدار داماش – فجر را از جایگاه ویژه تماشا کردند.

 

– "هتل بزرگ گیلان کادوس" عبارتی بود که در پشت پیراهن داماش در این بازی نقش بسته بود و طبق توافقاتی که بین مدیریت داماش و هتل کادوس این هتل قرار است یکی از اسپانسرهای داماش باشد. لازم به ذکر است که آهن و فولاد لوشان نیز نام دیگر اسپانسر پیراهن داماش است.

 

– در اواسط نیمه اول ابوذر رحیمی دچار مصدومیت شدیدی شد که سرمربی دامشا مجبور به تعویض وی شد، هنوز از میزان مصدومیت این مدافع داماش اطلاعات کاملی در دست نیست. هچنین هادی محمدی با دریافت اخطار در این بازی سه اخطاره شد و دیدار داماش برابر صبای قم را از دست داد.

 

-علیرضا نظیف کار مدافع داماش، پس از به ثمر رساندن گل خوشحالی نکرد. به نظر می رسد این حرکت و همچنین برخی اشتباهات مدافع داماش در بازی سبب شد که او نیز یک از کسانی شد که مورد اعتراض هواداران در پایان بازی قرار گرفت. البته برخی دیگر از بازیکنان داماش نیز از گزند شعارهای هواداران بی نصیب نماندند. البته امروز تولد محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش هم بود که به نوعی این باخت بد داماش کام وی را تلخ کرد.

 

– هواداران داماش در دقایقی از مسابقه در اعتراض به نوع بازی تیم شعار هوادار گل بزن ، رشتیا بی قرارند سردادند. همچنین هنگامی که گروهی از هواداران بر علیه عابدینی شعار حیا کن و رها کن سر می دادند، گروهی دیگر در پاسخ شعار عابدینی گل بزن، رشتیا بی قرارند را سر میدادند.

 

– پس از به ثمر رسیدن گل سوم سپاسی ، هواداران داماش در اعتراض به تشویق تیم فجرسپاسی پرداختند و شعار بخور یکی دیگه را سر دادند!

 

– در پایان بازی گروهی از هواداران امیرمحمد مظلوم را مورد تشویق قراردادند تا به نوعی او تنها بازیکن داماش باشد که در پایان این بازی تشویق شد.

 

– در کنفرانس خبری یکی دو خبرنگار با انتقاد ازمدیرعامل داماش از عدم حل مشکلات داماش می پرسیدند که سراوانی مدیر رسانه ای داماش گفت: چون بدهی های گذشته داماش زیاد بوده طلب ها انباشت شده اند اما از زمانی که آقای قویدل رفته است 6 میلیارد هزینه شده است که سه میلیارد آن را قوه قضائیه داده است و سه میلیارد دیگر را آقای عابدینی از در آمدزایی به تیم رسانده اند که نهصد میلیونش مربوط به جهانبخش و 280 میلیون مربوط به آبشک بوده است و مابقی از هزینه شخصی یا اسپانسری به دست آمده. بازیکنانی که امسال آمده اند حدود 40 تا 50 درصد قراردادشان را گرفته و بازیکنانی که سه سال است اینجا هستند امسال توانسته اند طلب های سال گذشته و همچنین درصدی از رقم های امسال را بگیرند. ضمنا آقای عابدینی با چند گزینه هم در حال مذاکره هست.

 

– در پایان بازی حدود 30 تماشاگر داماش در جلوی ساختمان باشگاه داماش گیلان شعارهایی را برعلیه عابدینی و در حمایت از ناظمی سردادند که طبق گزارش خبرنگار ما پس از دقایقی با اعتراض برخی همسایه ها و حضور یک خودروی نیروی انتظامی متفرق شدند .